Nový showroom společnosti Kratochvíl parket profi v Čestlicích
nabízí podlahy s příběhem, inspiruje návštěvníky skandinávskou čistotou
či minimalistickým stylem a oslovuje hned několik jejich smyslů
najednou. Podívat se, dotknout se povrchu a třeba i přivonět k dřevěným
podlahám mohou zákaznicí ve dvou patrech s pěti sty ukázkami krytin.
Showroom KPP se zabydlel v jednom z největších interiérových center u
nás – Hanak Forum v Čestlicích. I díky spolupráci s předním českým
výrobcem kuchyní a dveří může jednatel KPP Ing. Petr Kratochvíl tvrdit: „Neprodáváme
jen podlahy, ale celý interiér. Podlaha už dnes není jen nepodstatnou
součástí místnosti, ale výrazným interiérovým prvkem a s vědomím této
důležitosti je třeba podlahu vybírat.“
Přízemí dominuje švédský Kährs
Showroom KPP v Čestlicích
je koncipován tak, aby se jeho návštěvník seznámil se všemi možnostmi,
které podlahové krytiny nabízejí, porozuměl podlaze a mohl se fundovaně
rozhodnout, která z nabízených variant je pro něj ta pravá. Showroom KPP
obsadil dvě patra a zhruba 300 m2 plochy. Přízemí se věnuje dřevu a
laminátu a dominuje mu představení švédské společnosti Kährs, firmy s
tradicí od roku 1857 a největšího výrobce třívrstvých podlah na světě,
jejichž výhradním dovozcem a distributorem v ČR je právě Kratochvíl
parket profi. Několika kolekcím Kährs je věnován speciální prostor a je
popsán i jejich příběh. „U dražších kolekcí zákazník očekává něco víc,
než jen vzorek podlahy, třeba příběh jejich vzniku, inspiraci tvůrců,“
vysvětluje Petr Kratochvíl. Dalšími zastoupenými značkami je vlastní
brand 1Floor a německé lamináty Wineo a Classen.
Patro patří ekologickým podlahám
První patro showroomu je
orientováno na ekologii a udržitelný rozvoj, čemuž byly přizpůsobeny
nejen dekorace, ale hlavně prezentované kolekce ekologických podlah
Wineo Pureline a finského Upofloor. Dále jsou tu představeny vinylové
podlahy (holandský mFLOR a německé Wineo), marmoleum (výrobce Forbo),
venkovní terasy italské značky iDecKing a mnoho dalších.
Showroom návštěvníka provede výběrem formátů, povrchů i tříděním
Celkem
je v showroomu vystaveno na 500 ukázek podlah, přitom návštěvník nemá
pocit zahlcenosti. Koncept nového showroomu vychází ze skutečnosti, že z
malého vystavovaného vzorku není možné posoudit, jak bude výsledná
podlaha vypadat. Proto se zde zákazníkům snaží maximálně přiblížit
jednotlivé druhy podlah z různých úhlů a provést je jednotlivými kroky
výběru až ke konkrétní podlaze.
V přízemí jsou u dřevěných podlah a laminátů na stěnách vystaveny
reálné ukázky formátů, od několikacentimetrových lamel až po bohatýrské
6metrové prkno, od jednolamel po třílamely, včetně ukázek zámkových
spojů a „perodrážek“ pro lepší představu, jak se pokládá plovoucí
podlaha, respektive jak se krytina celoplošně lepí.
V další sekci následuje přehled reálných ukázek povrchových úprav. „Existuje
mnoho povrchů a druhů úprav dřeva, vybrali jsme proto 12
nejdůležitějších, od saténového laku, přes olej, ručně kartáčovaný
povrch, řezanou strukturu, je tu i ukázka V-drážky a mikrodrážky, prostě
vše podstatné, aby zákazník viděl, co jednotlivé termíny znamenají, a
mohl si na povrchy i sáhnout, cítil ten rozdíl a pocitově se mohl
rozhodnout, co mu vyhovuje,“ vysvětluje jednatel KPP Ing. Petr Kratochvíl.
Pro představu, jak bude vypadat celá podlaha, je důležitá i ukázka
třídění dřevěných podlah. Na malém vzorku zákazník obvykle nepozná, jaká
bude celková sukovost v ploše, zda bude výsledný dojem čistý, nebo
naopak rustikální. Proto KPP pamatuje i na tento parametr a opět ho
lidem vysvětluje na velkých formátech.
KPP inspiruje i barvami a styly
KPP chce návštěvníky
inspirovat také konkrétními styly v kombinaci s různými barvami a
ukázkami dřevěných podlah. Několikametrová stěna tak představuje celé
interiéry v severském stylu, s nadčasovou klasickou elegancí, v moderním
minimalismu či v industriálním pojetí. Zákazník si tak může najít ten
svůj styl a vybrat si adekvátní design podlahy, která bude jeho vkusu
nejvíce vyhovovat.
Podlahy jako na zakázku
Slibu o prodeji nejen podlah, ale
celého interiéru nahrává fakt, že showroom KPP je součástí jednoho z
největších interiérových center u nás Hanak Forum s plochou cca tři
tisíce metrů čtverečních. Společnost Kratochvíl parket profi navázala s
předním českým výrobcem kuchyní, dveří a nábytku společností Hanák
spolupráci a zákazník si tak opravdu může na jednom místě barevně i
materiálově sladit podlahu, kuchyň, dveře a ostatně i další vybavení,
protože v interiérovém centru jsou zastoupeni i další prodejci. „Koncepčně
jsme připravili showroom, ve kterém věříme, že si člověk vybere
podlahu, jako kdyby ji měl udělanou na zakázku. Je důležité si umět
vybrat, protože podlaha výrazně ovlivňuje design a funkčnost celého
interiéru,“ představuje showroom Ing. Petr Kratochvíl.
Pro více informací navštivte webové stránky společnosti Kratochvíl parket profi www.kpp.cz.
tisková zpráva
Myslím, že tvrzení "Počet a rozmístění parkovacích stání bude řešeno s ohledem na místní podmínky a potřeby." je nesplnitelný slib.…
Dobry den,mate prosim jeste v nabidce ronde block? Dekuji Sindelarova
Studie proveditelnosti je nezávazný dokument typu "slibem nezarmoutíš" a už vůbec se v něm nemluví o termínech. Železniční most je…
Tak doufám, že tímto projektem je zachráněn ikonický železniční most pod Vyšehradem - dvakrát za sebou vyhlášená kulturní a technická…
Tak tedy doufám, že tímto projektem je zachráněna (dvakrát za sebou vyhlášená) ikonická kulturní a technická památka - železniční most…