Lávka je součástí širšího projektu „Rozvoj cyklistických stezek ve Žďáře nad Sázavou a okolí“ a revitalizace parku Farská humna. Cyklotrasa je lávkou odkloněna ze silnice I/19 a umožňuje napojení čtvrti Stalingrad na centrum města bez nutnosti překonávat komunikaci I. třídy. Lávka spojuje oba břehy v místě příčné cesty parkem z Veselské ulice na levém břehu a Žižkovou ulicí na pravém břehu. Je vedena přímo jak v půdorysné stopě, tak v podélném řezu. Z předmostí jsou navrženy schody k řece, které umožní přímý kontakt s vodou.
Nosný systém tvoří ocelové I profily o výšce 45 cm spřažené se železobetonovou deskou. Na obou březích je konstrukce vetknuta. Nosníky byly ošetřeny černou práškovou barvou. Železobetonová deska je opatřena pochozí izolací. Lávku po obou stranách lemuje zábradlí z prken, kotvených z vnější strany.
Autorská zpráva
Foto: Kamil Saliba
Autor: Refuel s.r.o. – Zbyněk Ryška, Jan Skoupý
Projekt: OPTIMA s.r.o. – Josef Pořický
Realizace: PORR a.s., Ponvia construct s.r.o.
Negativní vlivy nebude mít Filharmonie na okolí, ale okolí na Filharmonii. Koncentrace dopravních provozů aut na Magistrále, železnice na tratích…
Dobrý den, dovoluji se na Vás obrátit s prosbou, zda byste souhlasili s užitím jedné fotografie "památníků Hanse Kelsena" na…
Je to jen výzkumná plocha nebo se tam opravdu parkuje?
Super je, že je to testované přímo i s touto maltou, to je dobrá věc, aspoň má člověk co nejlepší…
Dobrá zpráva! My jsme ji také na dům použili a byla to perfektní volba, jak z pohledu parametrů, tak z…