Lotyšské letiště Riga rozšiřovalo svoje letecké dráhy.
Při výstavbě páté ranveje se pro odvodnění použil hluboký monolitický žlab MEA
DM 2040 s potřebnou hydraulickou kapacitou. Žlab vyhovuje zatížení F900 kN a
díky své konstrukci je vhodný pro odvodnění manipulačních i pojezdových ploch
s vysokou zátěží. Celková délka této etapy výstavby je cca. 500 metrů.
Žlaby byly vyrobeny a dodány z výrobního
závodu MEA Water Management v Plzni, kde je instalována moderní linka na výrobu
polymerbetonových žlabů. Polymerbeton je velice odolný materiál, který vydrží
každou zátěž nejen na letišti, ale i na silnicích, dálnicích nebo autobusových
zastávkách. Jejich výhodou je také tichý pojezd, protože konstrukce těla je
kompaktní bez krytu.
Technické podrobnosti o monolitických žlabech
MEA DM2000 najdete ZDE.
podle podkladů společnosti MEA Water Management
Super minimalistická stavba jak zvenku tak zevnitř. Výborně využitý složitý pozemek "na křižovatce" obklíčený komunikacemi ze dvou stran. Projektanti i…
Krásná práce, je radost si to prohlížet :-).
Ta na náměstí bere pohled jen velmi mírně a velmi formalisticky. Pohled od třídy Jugoslávských partyzánů ukazuje výtvarnou bezmocnost v…
Že by tato stavba nějak respektoval okolí, velmi pochybuju. P.Engel se jistě obrací v hrobě. Vím, že je to dobrý…
Tak už nám zase UNESCO vyhrožuje a "ochránci" památek jásají, "Zachráníme" památku tím, že ji celou předěláme a její autenticita…