Lotyšské letiště Riga rozšiřovalo svoje letecké dráhy.
Při výstavbě páté ranveje se pro odvodnění použil hluboký monolitický žlab MEA
DM 2040 s potřebnou hydraulickou kapacitou. Žlab vyhovuje zatížení F900 kN a
díky své konstrukci je vhodný pro odvodnění manipulačních i pojezdových ploch
s vysokou zátěží. Celková délka této etapy výstavby je cca. 500 metrů.
Žlaby byly vyrobeny a dodány z výrobního
závodu MEA Water Management v Plzni, kde je instalována moderní linka na výrobu
polymerbetonových žlabů. Polymerbeton je velice odolný materiál, který vydrží
každou zátěž nejen na letišti, ale i na silnicích, dálnicích nebo autobusových
zastávkách. Jejich výhodou je také tichý pojezd, protože konstrukce těla je
kompaktní bez krytu.
Technické podrobnosti o monolitických žlabech
MEA DM2000 najdete ZDE.
podle podkladů společnosti MEA Water Management
Určitě souhlasím! Sklo obecně působí velmi elegantně a když se k tomu přidá podsvícení a digitální potisk, vzniká z toho…
Podsvětlená stěna z digitálně potištěného skla působí opravdu stylově a dodává prostoru jedinečnou atmosféru. Takové inovace posouvají standardy v oblasti…
Zajímavé řešení, které ukazuje, že sklo už dávno není jen o průhlednosti. Digitální potisk v kombinaci s podsvícením působí velmi…
Okolo stejné fasády jezdím do práce, Minulé léto úplně uschla. Že by taky experiment? V každém případě teď už zase…
Tak tohle vypadá fakt dobře. Občas se vážně nestačím divit, s jakými inovacemi firmy přicházejí.