Lotyšské letiště Riga rozšiřovalo svoje letecké dráhy.
Při výstavbě páté ranveje se pro odvodnění použil hluboký monolitický žlab MEA
DM 2040 s potřebnou hydraulickou kapacitou. Žlab vyhovuje zatížení F900 kN a
díky své konstrukci je vhodný pro odvodnění manipulačních i pojezdových ploch
s vysokou zátěží. Celková délka této etapy výstavby je cca. 500 metrů.
Žlaby byly vyrobeny a dodány z výrobního
závodu MEA Water Management v Plzni, kde je instalována moderní linka na výrobu
polymerbetonových žlabů. Polymerbeton je velice odolný materiál, který vydrží
každou zátěž nejen na letišti, ale i na silnicích, dálnicích nebo autobusových
zastávkách. Jejich výhodou je také tichý pojezd, protože konstrukce těla je
kompaktní bez krytu.
Technické podrobnosti o monolitických žlabech
MEA DM2000 najdete ZDE.
podle podkladů společnosti MEA Water Management
Jo díky, vyzkouším to.
Pokud chcete znát přesnou cenu za digitálně potištěnou podsvícenou stěnu ze skla, nejprve si změřte rozměry. Pak si vyžádejte cenové…
Máš nějaké info o ceně? Jak taková věc vychází?
A co madlo ?? Platná technická norma a bezpečnostní předpis stanovují jasné požadavky a parametry pro schodistě, rodinné domy v…
Určitě souhlasím! Sklo obecně působí velmi elegantně a když se k tomu přidá podsvícení a digitální potisk, vzniká z toho…