Pro odvodnění silnic bylo zvoleno použití monobloků DM 2000 z polymerického betonu. Tento systém napříč komunikací umožní optimalizovat spád povrchů.
Žlab DM je konstruovaný pro zátěže až F900 kN a je odolný vůči příčným i podélným přejezdům těžkých vozidel. Jeho výhodou je i tichý přejezd, protože je tělo žlabu kompaktní a bez krytu, tím nezvyšuje hlučnost místa.
Možnosti využití monolitických systémů DM najdete na www.mea-odvodneni.cz
Jak funguje odvodnění s monolitickými žlaby DM? Více ve videu:
.
podle podkladů společnosti MEA Water Management
Petr Vybrali jsme ho hlavně kvůli lepší tepelné izolaci – v zimě je u oken znatelně tepleji a v létě…
Je fajn vidět, že společnost HELUZ IZOS nabízí nejen širokou škálu izolačního zasklení, ale také nástroje, které usnadňují výběr —…
Zajímavé zjištění, že tohle patří pod Heluz. To by mě nenapadlo.
Taková záruka je úplně jiná liga. 149 let? To už je skoro jako věčnost! 😎
Kdo by nechtěl mít na barák doživotní záruku? A ještě k tomu celou hrubou stavbu, to už je level, co…