Pro odvodnění silnic bylo zvoleno použití monobloků DM 2000 z polymerického betonu. Tento systém napříč komunikací umožní optimalizovat spád povrchů.
Žlab DM je konstruovaný pro zátěže až F900 kN a je odolný vůči příčným i podélným přejezdům těžkých vozidel. Jeho výhodou je i tichý přejezd, protože je tělo žlabu kompaktní a bez krytu, tím nezvyšuje hlučnost místa.
Možnosti využití monolitických systémů DM najdete na www.mea-odvodneni.cz
Jak funguje odvodnění s monolitickými žlaby DM? Více ve videu:
.
podle podkladů společnosti MEA Water Management
Projektantem má být METROPROJEKT Praha. Poptám se podrobněji na SŽ a doplním.
Dobrý den, krásná realizace přestavby skeletu MS-OB.Jednoduchost a čisté linie.Dalo by se říci,že teprve nyní stavba vynikla. Velmi povedená konstrukce…
A ta stavba tedy bude nebo už je navržena? A kým? Nebo na to bude soutěž? 6,5 miliardy. V Brně…
čkait 0402306
Osoba, která v současné době plánuje výstavbu rodinného domu, má mnohem snazší situaci, pokud zvolí společnost Heluz. Ta nabízí moderní…