Koncept interiéru vychází ze stavebního řešení stávajícího objektu. Jde o železobetonový skelet, jehož obvodové vyzdívky tvoří vápenopískové cihly. Beton a režné zdivo se propisují i dovnitř kavárny, doplňují je dubové dřevo, sklo a kov. Přední část prostoru u prosklené stěny je vybavena lehkými židlemi a stolky, takže tvoří multifunkční prostor, který kromě provozu kavárny nabízí možnost pro konání autogramiád nebo barmanských show. Prosklená shrnovací stěna v letních měsících umožňuje propojení celého předního prostoru kavárny s terasou. Místo tím dostává odlišný druh atmosféry a skýtá návštěvníkům možnost pozorovat rušný život krajského města. V interiéru si je možné prohlédnout Ferrari 328 GTS a zejména ochutnat pečlivě připravenou tradiční italskou kávu Varesina, jejíž recept se dědí z generace na generaci již od roku 1919.
Autorská zpráva
Foto: Petr Slavík
Autoři: Ing. arch. Ondřej Pšenčík; spolupráce Ing. arch.
Róbert Semančík, Ing. arch. Klára Lukešová, Ing. Petr Zámečník






















Ano, továrna v Pardubicích je velmi zajímavá. Kromě jiného rekonstrukce probíhala za plného provozu. Přikládám odkaz na celou stavbu, je…
V rámci Prahy jde o jednu z nejhlučnějších lokalit, které lze v centru najít. ideální pro drahé kanceláře a bydlení.…
Nejvíce mě oslovila stavba – Továrna v Pardubicích, a myslel jsem to spíše designově, že se mi některé ty stavby…
Které konkrétně a proč?
Hm, některé stavby jsou brutální...