Koncept interiéru vychází ze stavebního řešení stávajícího objektu. Jde o železobetonový skelet, jehož obvodové vyzdívky tvoří vápenopískové cihly. Beton a režné zdivo se propisují i dovnitř kavárny, doplňují je dubové dřevo, sklo a kov. Přední část prostoru u prosklené stěny je vybavena lehkými židlemi a stolky, takže tvoří multifunkční prostor, který kromě provozu kavárny nabízí možnost pro konání autogramiád nebo barmanských show. Prosklená shrnovací stěna v letních měsících umožňuje propojení celého předního prostoru kavárny s terasou. Místo tím dostává odlišný druh atmosféry a skýtá návštěvníkům možnost pozorovat rušný život krajského města. V interiéru si je možné prohlédnout Ferrari 328 GTS a zejména ochutnat pečlivě připravenou tradiční italskou kávu Varesina, jejíž recept se dědí z generace na generaci již od roku 1919.
Autorská zpráva
Foto: Petr Slavík
Autoři: Ing. arch. Ondřej Pšenčík; spolupráce Ing. arch.
Róbert Semančík, Ing. arch. Klára Lukešová, Ing. Petr Zámečník
Děkuji za skvělý článek o perfektní technologii a materiálu. Jenom malá poznámka: Egypt není Dálný východ.
Vím, že článek je o něčem jiném, ale tato fasáda je ukázkou absolutního nedostatku vkusu. Dát do štítu větší okna…
Jak daleko od sebe na té VRT vlastně budou zastávky? Stihne se vlak vůbec rozject? Podle výpočtu cestujících to vypadá,…
Asi u profíků, aby si dobráci neublížili.
Jo, taky se mi to líbí, fakt to má něco do sebe!