Koncept interiéru vychází ze stavebního řešení stávajícího objektu. Jde o železobetonový skelet, jehož obvodové vyzdívky tvoří vápenopískové cihly. Beton a režné zdivo se propisují i dovnitř kavárny, doplňují je dubové dřevo, sklo a kov. Přední část prostoru u prosklené stěny je vybavena lehkými židlemi a stolky, takže tvoří multifunkční prostor, který kromě provozu kavárny nabízí možnost pro konání autogramiád nebo barmanských show. Prosklená shrnovací stěna v letních měsících umožňuje propojení celého předního prostoru kavárny s terasou. Místo tím dostává odlišný druh atmosféry a skýtá návštěvníkům možnost pozorovat rušný život krajského města. V interiéru si je možné prohlédnout Ferrari 328 GTS a zejména ochutnat pečlivě připravenou tradiční italskou kávu Varesina, jejíž recept se dědí z generace na generaci již od roku 1919.
Autorská zpráva
Foto: Petr Slavík
Autoři: Ing. arch. Ondřej Pšenčík; spolupráce Ing. arch.
Róbert Semančík, Ing. arch. Klára Lukešová, Ing. Petr Zámečník
To máte co slavit.taková lumpárna,památkově chráněné i Uneskem. Zločinci že SŽ nechali most schválnězchátrat,je to na trestní oznámení. Odborníci vypracovali…
Je nepoměr mezi investicemi do dopravních cest a okolí, břehy Vltavy jsou veřejná zeleň, bez trvalé péče a investic; od…
Tak si říkám, nakolik je takto nasvícená katedrála autentická, jestli má tu správnou atmosféru. Nebo jestli by ji původní stavitelé…
Ostrava to udělala chytře a tím, že počkala, objevila a mohla vyřešit i novodobý problém se zásilkovými boxy.
Bez ohledu na hodnocení co je hezké má tahle lávka ohromné plus hlavně pro děti, a to v průhlednosti zábradlí.