Messe Frankfurt podporuje český design a české výrobce

Messe Frankfurt se stává jedním z hlavních partnerů Cen Czech Grand Design.


Německá veletržní společnost Messe Frankfurt, která každoročně na svých veletrzích hostí okolo 250 českých vystavovatelů, se rozhodla podpořit český design a české výrobce, a stává se proto jedním z hlavních partnerů Cen Czech Grand Design a zároveň partnerem kategorie Výrobce roku.

Český trh spotřebního zboží v sobě nese podle našeho názoru velký potenciál – a to zejména v designově orientovaných odvětvích. A proto se Messe Frankfurt vědomě zaměřuje na potřeby firem z tohoto segmentu a rozvíjení jejich tržních příležitostí. Velice nás potěšila možnost spolupráce s českými Profil Medii a s ní spojená podpora českého designu v rámci jejich aktivit – Designbloku, Cen Czech Grand Design a ocenění Výrobce roku. To nejlepší z českého designu bude pak představeno na mezinárodních veletrzích spotřebního zboží a designu – Ambiente a Tendence ve Frankfurtu nad Mohanem, které českým výrobcům a designérům otevřou dveře k navázání nových obchodních příležitostí nejen v Evropě, ale po celém světě,“ říká Detlef Braun, ředitel společnosti Messe Frankfurt GmbH.

„Ceny Czech Grand Design uzavřely s Messe Frankfurt strategickou dlouhodobou dohodu o vzájemném partnerství. Jedná se o nový krok směrem k další podpoře českého průmyslového designu, což je hlavním cílem Cen Czech Grand Design. Prezentace na jednom z nejvýznamnějších evropských veletrhů může českým výrobcům výrazným způsobem otevřít cestu na zahraniční trhy a tím, že se Messe Frankfurt rozhodly podpořit české firmy, zase oni dávají najevo zájem o dění na našich trzích, které mají ke svým sousedům tradičně blízko. Věříme, že vzájemné partnerství přinese nejen marketingové, ale i obchodní výsledky a bude dalším krokem k budování dobrých vztahů mezi Českem a Německem,“
říkají Jana Zielinski a Jiří Macek, pořadatelé Cen Czech Grand Design.

Výroční ceny Akademie designu České republiky Czech Grand Design
Již od roku 2006 mají výroční ceny za cíl upozorňovat veřejnost laickou i odbornou na výjimečné činy v oblasti designu a také ocenit a medializovat práci konkrétních tvůrců. V neposlední řadě pomáhají široké veřejnosti lépe se orientovat na scéně českého designu.

Jejich vyhlašování je zajímavou příležitostí k setkání zástupců oboru s veřejností i partnery. Základním motivem založení Výročních cen AD ČR a hodnotícího orgánu Akademie designu ČR (volného seskupení teoretiků, kurátorů, kritiků a publicistů z oblasti designu) je snaha pravidelně oceňovat a představovat veřejnosti konkrétní tvůrce a jejich produkty a oceněné vybírat bez nutnosti přihlášení se a na základě hodnocení co nejširšího spektra odborníků. Akademie hlasuje ve třech kolech, nominace se vždy udílí za konkrétní časové období – od listopadu do listopadu dalšího roku.

Výroční ceny Akademie designu České republiky Czech Grand Design jsou udíleny v těchto kategoriích:
Designér roku, Módní designér roku, Designér šperku roku, Grafický designér roku, Fotograf roku, Obchod roku, Výrobce roku, Objev roku.

Akademie také vyhlašuje osobnost, která je poté uvedena do Síně slávy. Designér, který získal nejvíce hlasů napříč kategoriemi, se stává Grand designérem roku.
tisková zpráva
 

Zadejte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*