Dispoziční uspořádání je dáno provozními potřebami. V podlouhlém objektu lze nalézt dva hlavní provozní celky: na severní straně zázemí pivovaru, na opačném konci restaurace s výčepem a zázemí kuchyně. Interiér byl navržen jednoduše. Stěny jsme ve velké míře ponechali v surovém, vyzděném stavu, přetřené jsou pouze bílou výmalbou. Lokálně, například v sociálním a kuchyňském zázemí, cihlu doplňuje keramický obklad. V restaurace jsme kombinovali cihelné zdivo, dřevěný nábytek s kovovými detaily, ocelové prvky konstrukčního rázu a betonové broušené podlahy. V centrální části místnosti jsou dva pulty, výčepní a barový.
Kontakt s okolím i tvář pivovaru doplňuje logo v podobě písmene M, které je nejen základním označením piva, ale i fasády objektu. Logo, stejně jako celý objekt je jednoduché, čisté a na fasádě je provedeno z černého ocelového plechu.
K restauraci přiléhá terasa, z části překrytá drátěnou konstrukcí, po které se bude v letních obdobích popínat chmel.
Autorská zpráva
Foto: BoysPlayNice
Klient: Pivovar M3 a.s.
Autoři: Aleš Lapka, Petr Kolář; spoluautoři Jana Zoubková, Pavel Čermák, Lucia Honc, Zuzana Kollárová; spolupráce na projektu Bomart spol. s r.o.
Zastavěná plocha: 515 m²
Hrubá podlahová plocha: 515 m²
Užitná plocha: 450 m²
Plocha pozemku: 4900 m²






































Pánové, děláte mi radost. Světlíky, jako na Vinohradech a split level v garážích, jako pod Dostavbou národního divadla. Děkuji
Tak do toho rozhodně jděte. Určitě nebudete litovat ;)
Dost uvažujeme o tom smaltovaném skle.
Jde o tiskovou zprávu T-mobile. Kasá se tedy ten, kdo si zasmluvnil jméno arény a kdo má průraznější PR. :-)…
Snad jsem to někde prehledl, aneb kdy dospějeme k tomu, ze se ocení a zmíní i ten, kdo stoji za…