Od roku 2018 probíhá rekonstrukce a modernizace železničního
koridoru Praha Hlavní nádraží – Hostivař, jejíž součástí jsou i rekonstrukce
stávajících nádraží, nebo také výstavba zcela nových nástupišť. Vršovické
nádraží prochází také kompletní proměnou, vybudovali se nástupiště i podchody.
Během letošní zimy bylo řešeno odvodnění podchodů se žlaby MEA z polymerického
betonu v celkové délce cca. 100 metrů. Byly použity žlaby s nízkou stavební
výškou SVF1500 a VF1000. Po instalaci a finalizaci povrchů se žlaby zakryjí
kompozitním roštem.
Pro zakrytí vstupů do kolektorů a dalších podzemních
zařízení se na nástupiště vršovického nádraží použily vícedílné zadlažďovací
poklopy MEA MULTISPAN o rozměru 900×1200 mm pro požadované zatížení B125 kN.
Vnější rozměry byly upraveny podle rozměrů velkoformátové dlažby. Konstrukce
zakrytí je zcela vyjímatelná, aby byla umožněna průchodnost celého čistého
otvoru.
Víceprvkové zakrytí otvorů MEA MULTISPAN se zachováním
požadované únosnosti umožňuje systém vyjímatelných podpůrných nosníků, které
jsou uloženy do připravených kapes. Rozměry jednotlivých poklopů tak mají
zachovaný rozměr, který umožňuje snadnou manipulaci.
• Víceprvkové poklopy MEA Multispan pro zakrytí velkých otvorů
• Odvodnění ploch
se žlaby MEA se střední zátěží
podle podkladů společnosti MEA Water Management
Petr Tak to záleží na samotném prodejci a výrobci oken, jaké bude mít stanovené dodací lhůty. Protože jemu dodá skla…
Tu technickou pomoc při zakládání první řady je fakt skvělá možnost využít. Ono to zase nestojí nijak moc a není…
Heluz je v podstatě dost populární značka výrobce stavebního materiálu v Česku, hlavně jsou známí svými dobrými izolačními vlastnostmi. Úplně…
Pochybuji, že si dnes ještě někdo dobrovolně vybere dvojsklo...
O tom trojskle nepochybuji. Na to jsem rozhodnutý na 100%, aspoň v tom mám jasno na začátek. Ale vypadá to…