Od roku 2018 probíhá rekonstrukce a modernizace železničního
koridoru Praha Hlavní nádraží – Hostivař, jejíž součástí jsou i rekonstrukce
stávajících nádraží, nebo také výstavba zcela nových nástupišť. Vršovické
nádraží prochází také kompletní proměnou, vybudovali se nástupiště i podchody.
Během letošní zimy bylo řešeno odvodnění podchodů se žlaby MEA z polymerického
betonu v celkové délce cca. 100 metrů. Byly použity žlaby s nízkou stavební
výškou SVF1500 a VF1000. Po instalaci a finalizaci povrchů se žlaby zakryjí
kompozitním roštem.
Pro zakrytí vstupů do kolektorů a dalších podzemních
zařízení se na nástupiště vršovického nádraží použily vícedílné zadlažďovací
poklopy MEA MULTISPAN o rozměru 900×1200 mm pro požadované zatížení B125 kN.
Vnější rozměry byly upraveny podle rozměrů velkoformátové dlažby. Konstrukce
zakrytí je zcela vyjímatelná, aby byla umožněna průchodnost celého čistého
otvoru.
Víceprvkové zakrytí otvorů MEA MULTISPAN se zachováním
požadované únosnosti umožňuje systém vyjímatelných podpůrných nosníků, které
jsou uloženy do připravených kapes. Rozměry jednotlivých poklopů tak mají
zachovaný rozměr, který umožňuje snadnou manipulaci.
• Víceprvkové poklopy MEA Multispan pro zakrytí velkých otvorů
• Odvodnění ploch
se žlaby MEA se střední zátěží
podle podkladů společnosti MEA Water Management
Myslím, že tvrzení "Počet a rozmístění parkovacích stání bude řešeno s ohledem na místní podmínky a potřeby." je nesplnitelný slib.…
Dobry den,mate prosim jeste v nabidce ronde block? Dekuji Sindelarova
Studie proveditelnosti je nezávazný dokument typu "slibem nezarmoutíš" a už vůbec se v něm nemluví o termínech. Železniční most je…
Tak doufám, že tímto projektem je zachráněn ikonický železniční most pod Vyšehradem - dvakrát za sebou vyhlášená kulturní a technická…
Tak tedy doufám, že tímto projektem je zachráněna (dvakrát za sebou vyhlášená) ikonická kulturní a technická památka - železniční most…