Mostní konstrukce o jednom poli rozpětí 53,5 m je navržena jako prostorový rošt působící jako prostý nosník. V podélném směru je nosný systém mostu navržen jako předpjatá betonová konstrukce tvořená čtveřicí trámů, přičemž krajní dvojice trámů jsou navrženy jako parapetní nosníky výšky 2,5 m, které dodávají konstrukci potřebnou ohybovou tuhost a zároveň fungují jako akustická bariéra. V příčném směru je konstrukce ztužena systémem příčných železobetonových žeber.
Autorská zpráva
3. místo v soutěži
Architektonické řešení: Martin Rusina, Martin Frei, Tereza Haumerová
Konstrukční řešení: Bridge Structures s.r.o.
Akustické řešení: LI-VI Praha, spol. s r.o.
Osvětlení: Top osvětlení s.r.o
Zadavatel: Město České Budějovice
Místo: České Budějovice
Soutěž: 2023
Architektonické řešení: Martin Rusina, Martin Frei, Tereza Haumerová
Konstrukční řešení: Bridge Structures s.r.o.
Akustické řešení: LI-VI Praha, spol. s r.o.
Osvětlení: Top osvětlení s.r.o
Zadavatel: Město České Budějovice
Místo: České Budějovice
Soutěž: 2023


















Ano, továrna v Pardubicích je velmi zajímavá. Kromě jiného rekonstrukce probíhala za plného provozu. Přikládám odkaz na celou stavbu, je…
V rámci Prahy jde o jednu z nejhlučnějších lokalit, které lze v centru najít. ideální pro drahé kanceláře a bydlení.…
Nejvíce mě oslovila stavba – Továrna v Pardubicích, a myslel jsem to spíše designově, že se mi některé ty stavby…
Které konkrétně a proč?
Hm, některé stavby jsou brutální...