Mostní konstrukce o jednom poli rozpětí 53,5 m je navržena jako prostorový rošt působící jako prostý nosník. V podélném směru je nosný systém mostu navržen jako předpjatá betonová konstrukce tvořená čtveřicí trámů, přičemž krajní dvojice trámů jsou navrženy jako parapetní nosníky výšky 2,5 m, které dodávají konstrukci potřebnou ohybovou tuhost a zároveň fungují jako akustická bariéra. V příčném směru je konstrukce ztužena systémem příčných železobetonových žeber.
Autorská zpráva
3. místo v soutěži
Architektonické řešení: Martin Rusina, Martin Frei, Tereza Haumerová
Konstrukční řešení: Bridge Structures s.r.o.
Akustické řešení: LI-VI Praha, spol. s r.o.
Osvětlení: Top osvětlení s.r.o
Zadavatel: Město České Budějovice
Místo: České Budějovice
Soutěž: 2023
Architektonické řešení: Martin Rusina, Martin Frei, Tereza Haumerová
Konstrukční řešení: Bridge Structures s.r.o.
Akustické řešení: LI-VI Praha, spol. s r.o.
Osvětlení: Top osvětlení s.r.o
Zadavatel: Město České Budějovice
Místo: České Budějovice
Soutěž: 2023
Myslím, že tvrzení "Počet a rozmístění parkovacích stání bude řešeno s ohledem na místní podmínky a potřeby." je nesplnitelný slib.…
Dobry den,mate prosim jeste v nabidce ronde block? Dekuji Sindelarova
Studie proveditelnosti je nezávazný dokument typu "slibem nezarmoutíš" a už vůbec se v něm nemluví o termínech. Železniční most je…
Tak doufám, že tímto projektem je zachráněn ikonický železniční most pod Vyšehradem - dvakrát za sebou vyhlášená kulturní a technická…
Tak tedy doufám, že tímto projektem je zachráněna (dvakrát za sebou vyhlášená) ikonická kulturní a technická památka - železniční most…