Konverze krytého bazénu na módní salón
Autor: Nobuo Araki
Místo: Tokijo, Japonsko
Hlavní architekt projektu: Nobuo Araki / The Archetype
Plocha: 161 m2
Realizace: 2014
Foto: Atsushi Fuseya, Kai Hiroyo
Showroom, který si ponechal název Bazén Aoyama, a který nyní slouží pro prezentaci módní značky, se nalézá poblíž ulice Kotto v Minami-Aoyama v přízemí bytového domu ze sedmdesátých let 20. století.
Během naší první návštěvy prázdného bazénu jsme si všimli měkkého světla v prostoru a kouzla starých stěn a podlah po desetiletích, kdy byl prostor užíván jako bazén.
Proto jsme zachovali krásu a půvab původního interiéru a provedli jsme jen minimum úprav a vložili co nejméně nábytku. Prostor je znovu funkční a navíc nový návrh interiéru umožňuje pronikání denního světla i skrze skleněný strop.
Vím, že článek je o něčem jiném, ale tato fasáda je ukázkou absolutního nedostatku vkusu. Dát do štítu větší okna…
Jak daleko od sebe na té VRT vlastně budou zastávky? Stihne se vlak vůbec rozject? Podle výpočtu cestujících to vypadá,…
Asi u profíků, aby si dobráci neublížili.
Jo, taky se mi to líbí, fakt to má něco do sebe!
Když můžou být smaltované vany naprostá topka - odolné, trvanlivé, snadno se udržují a ještě k tomu skvěle vypadají, tak…