Konverze krytého bazénu na módní salón
Autor: Nobuo Araki
Místo: Tokijo, Japonsko
Hlavní architekt projektu: Nobuo Araki / The Archetype
Plocha: 161 m2
Realizace: 2014
Foto: Atsushi Fuseya, Kai Hiroyo
Showroom, který si ponechal název Bazén Aoyama, a který nyní slouží pro prezentaci módní značky, se nalézá poblíž ulice Kotto v Minami-Aoyama v přízemí bytového domu ze sedmdesátých let 20. století.
Během naší první návštěvy prázdného bazénu jsme si všimli měkkého světla v prostoru a kouzla starých stěn a podlah po desetiletích, kdy byl prostor užíván jako bazén.
Proto jsme zachovali krásu a půvab původního interiéru a provedli jsme jen minimum úprav a vložili co nejméně nábytku. Prostor je znovu funkční a navíc nový návrh interiéru umožňuje pronikání denního světla i skrze skleněný strop.
Jak se říká, slibem nezarmoutíš.
Tohle je vymazlený dům v šíleném terénu. A to, že má kolem sebe bujnou až divokou zahradu, mu hodně sluší.
Škoda, že u fotografií nejsou popisky na co a odkud se dívám a kdy to bylo foceno,
Nějak tomu nerozumím. V článku se píše o fasádním stínícím prvku, ale fotky a část textu je o vnitřní stěně.…
co na to říci - na Mercerově stupnici kvality měst se na prvých třech místech obvykle střídají Vídeň, Curich a…