Magazín pro světlo a architekturu, lightlife, se ve svém devátém vydání věnuje designu, který je zaměřen na uživatele. Nové vydání je k dostání v tištěné verzi i v digitálním formátu pro aplikace PDF, iOS a Android.
Pod názvem „Uživatelsky orientovaný design“ najdete v novém vydání lightlife rozmanité odpovědi na otázku, jak důsledné zaměření na uživatele vytváří citelnou přidanou hodnotu. Časopis pro zákazníky společnosti Zumtobel, lightlife 09, přináší i další zajímavosti:
• Rozhovor s Philem Libinem o organizování vědomostí: Libin upozorňuje na to, jak lidé v současnosti zacházejí s informacemi a co musí zatím dokázat technologie, aby uživatelům nabídla konkrétní přidanou hodnotu.
• Dvě studie společnosti Zumtobel z oblasti kancelářské činnosti a maloobchodního prodeje, které poskytují zajímavý náhled na chování a preference uživatelů. Studie slouží jako důležitý základ pro vývoj nových produktů přizpůsobených potřebám a požadavkům uživatelů.
• Příklady hlubokých znalostí společnosti Zumtobel v oboru aplikací na základě četných mezinárodních projektů, jako je INI Flagshipstore, nový pařížský butik značky L’Occitane nebo nový kampus WU Wien.
• Kooperativní procesy designu pro revoluční vývoj produktů vysvětlené na příkladu nového LED světla SEQUENCE.
Jako digitální vydání je lightlife k dispozici v německém a anglickém jazyce ve formě bezplatné aplikace pro iPad a Android a jako PDF v němčině, angličtině, italštině, francouzštině a nizozemštině.
Klikněte zde pro získání 9. vydání časopisu lightlife
» jako PDF
» jako aplikace pro iPad
» jako aplikace pro Android
podle podkladů společnosti Zumtobel
MOC DOBRÝ, AŽ VÝBORNÝ
Tohle je perfektní věc, to jim v dobrém závidím!
Takové časopisy umí být velmi užitečné, díky jednomu podobnému jsem se dozvěděl o cihlách Heluz a hodně mi to pomohlo,…
Ta doživotní záruka, to už je něco! Super! A dům je nádherný!
Bazén, knihovna, kuchyně, ateliéry, venkovní hřiště?