Fotogalerie ke článku (5)
Sprcha
Úchytka sprch
Detail umyvadla
Vana
Toaleta
Celá fotogalerie (5)
Již velmi dlouho používané sousloví „švédská kvalita“ bylo u nás doposud spojováno zejména s automobilovým průmyslem, s ocelí a samozřejmě také s nábytkem. Nyní se výčet velkých švédských společností na českém trhu rozroste ještě o jedno jméno, a to o společnost Gustavsberg, zabývající se koupelnami a sanitární keramikou.
Vstup značky GUSTAVSBERG na český trh, načasovaný na Brněnský stavební veletrh na konci dubna, přináší do oblasti koupelen a sanitární keramiky mnoho nového. Značka Gustavsberg, i přes svou bohatou historii sahající až do roku 1640, je značkou moderní, značkou vytvářející nové trendy a pružně reagující na potřeby moderní doby.
V souladu s touto filozofií, a samozřejmě i díky skandinávskému původu, je jedním z jejích hlavních témat ekologie. Výroba sanitární keramiky Gustavsberg probíhá dle nejpřísnějších požadavků na ochranu životního prostředí. Díky tomu byla společnost i oceněna certifikátem ISO 14001 a v listopadu loňského roku dokonce získala v Lisabonu cenu EMAS za rozsáhlou a dlouhodobou práci na zlepšení životního prostředí.
Další specifickou vlastností sanitární keramiky Gustavsberg je moderní a praktický design spojený s použitím glazovaného porcelánu té nejvyšší kvality, při jehož výrobě se kombinují nejmodernější metody s tradicí a bohatými zkušenostmi značky.
Na český trh značka navíc přináší další nový trend — zaměření na malé prostory. Část produkce této značky se věnuje výhradně malým koupelnám a zejména pak koupelnám v panelových domech. Pro potřeby těchto koupelen jsou přizpůsobeny rozměry i originální a nápadité tvary sanitární keramiky Gustavsberg tak, že i z malého prostoru je možné udělat velice příjemnou a zároveň maximálně praktickou moderní koupelnu.
Vstup značky Gustavsberg na český trh tedy přináší moderní trendy, ekologické myšlení, špičkový design kombinovaný s nejvyšší kvalitou a v neposlední řadě i originální a praktická prostorová řešení.
Vlastníkem švédské značky Gustavsberg je od roku 2000 německá společnost Villeroy&Boch.
Tisková zpráva firmy Gustavsberg
Určitě souhlasím! Sklo obecně působí velmi elegantně a když se k tomu přidá podsvícení a digitální potisk, vzniká z toho…
Podsvětlená stěna z digitálně potištěného skla působí opravdu stylově a dodává prostoru jedinečnou atmosféru. Takové inovace posouvají standardy v oblasti…
Zajímavé řešení, které ukazuje, že sklo už dávno není jen o průhlednosti. Digitální potisk v kombinaci s podsvícením působí velmi…
Okolo stejné fasády jezdím do práce, Minulé léto úplně uschla. Že by taky experiment? V každém případě teď už zase…
Tak tohle vypadá fakt dobře. Občas se vážně nestačím divit, s jakými inovacemi firmy přicházejí.