Nový showroom předního dovozce a
distributora podlahových krytin společnosti Kratochvíl parket profi v Praze
Čestlicích neprodává podlahy. Na první pohled nelogickou informaci uvádí na pravou
míru jednatel společnosti KPP Ing. Petr Kratochvíl: „Neprodáváme jen podlahy,
ale celý interiér. Podlaha už dnes není jen nepodstatnou částí místnosti, ale
výrazným interiérovým prvkem, zásadně
ovlivňuje design a funkčnost celého interiéru a s vědomím této důležitosti je
třeba podlahu vybírat. Koncepčně jsme proto připravili showroom, ve kterém
věříme, že si člověk vybere podlahu, jako kdyby ji měl udělanou na zakázku.“
Mottu o prodeji celého interiéru
nahrává i fakt, že showroom KPP je součástí jednoho z největších
interiérových center u nás HANAK FORUM s plochou cca tři tisíce metrů
čtverečních. S předním českým výrobcem kuchyní, dveří a nábytku
společností Hanák proto KPP navázalo spolupráci a zákazník si tak opravdu může
na jednom místě barevně i materiálově sladit podlahu, kuchyň, dveře a ostatně i
další vybavení, protože v interiérovém centru jsou zastoupeni i prodejci
keramických obkladů a sanity.
Podlahy inspirují příběhem a oslovují více
smyslů
Nový
showroom společnosti Kratochvíl parket profi v Praze Čestlicích nabízí
podlahy s příběhem, inspiruje návštěvníky skandinávskou čistotou či
minimalistickým stylem a oslovuje hned několik jejich smyslů najednou. Podívat
se, dotknout se povrchu a třeba i přivonět k dřevěným podlahám mohou
zákazníci ve dvou patrech s pěti sty ukázkami krytin. Showroom KPP je koncipován tak, aby se
jeho návštěvník seznámil se všemi možnostmi, které podlahové krytiny nabízejí,
porozuměl podlaze a opravdu věděl, jakou si kupuje. Koncept
vychází ze skutečnosti, že z malého vystavovaného vzorku není možné
posoudit, jak bude výsledná podlaha vypadat. Proto se zde zákazníkům snaží
maximálně přiblížit jednotlivé druhy podlah z různých úhlů a provést je postupnými
kroky až ke konkrétní podlaze, jak když si filtrujete nabídku podle zadaných
kritérií v internetovém obchodě.
Showroom návštěvníka provede výběrem
formátů, povrchů i tříděním
V přízemí
jsou u dřevěných podlah na stěnách vystaveny reálné ukázky formátů, od několika
centimetrových lamel až po 6metrové prkno, od jednolamel po třílamely, včetně
ukázek zámkových spojů a perodrážek pro lepší představu, jak se pokládá
plovoucí podlaha, respektive jak se krytina celoplošně lepí.
V další
sekci následuje přehled opět reálných ukázek povrchových úprav. „Existuje mnoho povrchů
a druhů úprav dřeva, vybrali jsme proto 12 nejdůležitějších, od saténového
laku, přes olej, ručně kartáčovaný povrch, řezanou strukturu, je tu i ukázka
„V“ drážky a mikrodrážky, prostě vše podstatné, aby zákazník viděl, co
jednotlivé termíny znamenají, a mohl si na povrchy i sáhnout, cítil ten rozdíl
a pocitově se mohl rozhodnout, co mu vyhovuje,“
vysvětluje
jednatel KPP Ing. Petr Kratochvíl.
Pro
představu, jak bude vypadat celá podlaha, je důležitá i ukázka třídění
dřevěných podlah. Na malém
vzorku zákazník obvykle nepozná, jaká bude celková sukovitost v ploše, zda
bude výsledný dojem čistý, nebo naopak rustikální. Proto KPP pamatuje i na
tento parametr a opět ho lidem vysvětluje na velkých formátech.
Přízemí dominuje Kährs, horní patro je
orientováno na ekologii
Nový
showroom, který si společnost KPP sama navrhla, obsadil dvě patra a zhruba 300
m2 plochy. Přízemí se věnuje dřevu a dominuje mu představení švédské
společnosti Kährs, firmy s tradicí od roku 1857 a největšího výrobce
třívrstvých podlah na světě, jejichž výhradním dovozcem a distributorem
v ČR je právě Kratochvíl parket profi. Několika kolekcím Kährs je věnován
speciální prostor a je popsán i jejich příběh. „U dražších kolekcí zákazník očekává něco víc, než jen vzorek podlahy,
třeba příběh jejich vzniku, inspiraci tvůrců,“ vysvětluje Petr Kratochvíl.
Dalšími zastoupenými značkami je vlastní brand 1FLOOR q nová značka dřevěných
podlah Karelia.
V
horním patře jsou představeny vinylové podlahy (holandský mFlor a německé
Wineo), ekologické podlahy (Wineo PURELINE a finský UPOFLOOR), marmoleum
(výrobce Forbo), německé lamináty Wineo a Classen, venkovní terasy italské
značky iDecKing a mnoho dalších.
Svůj prostor v prvním patře
dostaly i developerské projekty, protože KPP se podílí na realizaci spousty
novostaveb. Developeři tak v showroomu našli důstojné místo
k předvedení nadefinovaných podlah svým klientům pro jednotlivé projekty.
Pro více informací navštivte webové stránky společnosti Kratochvíl
parket profi www.kpp.cz.
Musím říct, že smaltovaná skla mě zaujala nejen po technické stránce, ale i z hlediska estetiky. Je fajn, jak se…
Skvělá novinka! Spojení tradiční technologie smaltu s moderním sklem dává smysl – odolné, krásné a ekologické řešení pro interiér i…
Kde jsou tyče na sjíždění o patro níž?
Minimalistické, ale praktické. Taková ideální kombinace pro rodinný život. A ta krytá terasa vypadá podle popisu parádně :-)
Zní to jako velmi promyšlený návrh. Máme podobně svažitý pozemek, tak mě inspiruje, že i takové místo má velký potenciál!