Nový showroom předního dovozce a
distributora podlahových krytin společnosti Kratochvíl parket profi v Praze
Čestlicích neprodává podlahy. Na první pohled nelogickou informaci uvádí na pravou
míru jednatel společnosti KPP Ing. Petr Kratochvíl: „Neprodáváme jen podlahy,
ale celý interiér. Podlaha už dnes není jen nepodstatnou částí místnosti, ale
výrazným interiérovým prvkem, zásadně
ovlivňuje design a funkčnost celého interiéru a s vědomím této důležitosti je
třeba podlahu vybírat. Koncepčně jsme proto připravili showroom, ve kterém
věříme, že si člověk vybere podlahu, jako kdyby ji měl udělanou na zakázku.“
Mottu o prodeji celého interiéru
nahrává i fakt, že showroom KPP je součástí jednoho z největších
interiérových center u nás HANAK FORUM s plochou cca tři tisíce metrů
čtverečních. S předním českým výrobcem kuchyní, dveří a nábytku
společností Hanák proto KPP navázalo spolupráci a zákazník si tak opravdu může
na jednom místě barevně i materiálově sladit podlahu, kuchyň, dveře a ostatně i
další vybavení, protože v interiérovém centru jsou zastoupeni i prodejci
keramických obkladů a sanity.
Podlahy inspirují příběhem a oslovují více
smyslů
Nový
showroom společnosti Kratochvíl parket profi v Praze Čestlicích nabízí
podlahy s příběhem, inspiruje návštěvníky skandinávskou čistotou či
minimalistickým stylem a oslovuje hned několik jejich smyslů najednou. Podívat
se, dotknout se povrchu a třeba i přivonět k dřevěným podlahám mohou
zákazníci ve dvou patrech s pěti sty ukázkami krytin. Showroom KPP je koncipován tak, aby se
jeho návštěvník seznámil se všemi možnostmi, které podlahové krytiny nabízejí,
porozuměl podlaze a opravdu věděl, jakou si kupuje. Koncept
vychází ze skutečnosti, že z malého vystavovaného vzorku není možné
posoudit, jak bude výsledná podlaha vypadat. Proto se zde zákazníkům snaží
maximálně přiblížit jednotlivé druhy podlah z různých úhlů a provést je postupnými
kroky až ke konkrétní podlaze, jak když si filtrujete nabídku podle zadaných
kritérií v internetovém obchodě.
Showroom návštěvníka provede výběrem
formátů, povrchů i tříděním
V přízemí
jsou u dřevěných podlah na stěnách vystaveny reálné ukázky formátů, od několika
centimetrových lamel až po 6metrové prkno, od jednolamel po třílamely, včetně
ukázek zámkových spojů a perodrážek pro lepší představu, jak se pokládá
plovoucí podlaha, respektive jak se krytina celoplošně lepí.
V další
sekci následuje přehled opět reálných ukázek povrchových úprav. „Existuje mnoho povrchů
a druhů úprav dřeva, vybrali jsme proto 12 nejdůležitějších, od saténového
laku, přes olej, ručně kartáčovaný povrch, řezanou strukturu, je tu i ukázka
„V“ drážky a mikrodrážky, prostě vše podstatné, aby zákazník viděl, co
jednotlivé termíny znamenají, a mohl si na povrchy i sáhnout, cítil ten rozdíl
a pocitově se mohl rozhodnout, co mu vyhovuje,“
vysvětluje
jednatel KPP Ing. Petr Kratochvíl.
Pro
představu, jak bude vypadat celá podlaha, je důležitá i ukázka třídění
dřevěných podlah. Na malém
vzorku zákazník obvykle nepozná, jaká bude celková sukovitost v ploše, zda
bude výsledný dojem čistý, nebo naopak rustikální. Proto KPP pamatuje i na
tento parametr a opět ho lidem vysvětluje na velkých formátech.
Přízemí dominuje Kährs, horní patro je
orientováno na ekologii
Nový
showroom, který si společnost KPP sama navrhla, obsadil dvě patra a zhruba 300
m2 plochy. Přízemí se věnuje dřevu a dominuje mu představení švédské
společnosti Kährs, firmy s tradicí od roku 1857 a největšího výrobce
třívrstvých podlah na světě, jejichž výhradním dovozcem a distributorem
v ČR je právě Kratochvíl parket profi. Několika kolekcím Kährs je věnován
speciální prostor a je popsán i jejich příběh. „U dražších kolekcí zákazník očekává něco víc, než jen vzorek podlahy,
třeba příběh jejich vzniku, inspiraci tvůrců,“ vysvětluje Petr Kratochvíl.
Dalšími zastoupenými značkami je vlastní brand 1FLOOR q nová značka dřevěných
podlah Karelia.
V
horním patře jsou představeny vinylové podlahy (holandský mFlor a německé
Wineo), ekologické podlahy (Wineo PURELINE a finský UPOFLOOR), marmoleum
(výrobce Forbo), německé lamináty Wineo a Classen, venkovní terasy italské
značky iDecKing a mnoho dalších.
Svůj prostor v prvním patře
dostaly i developerské projekty, protože KPP se podílí na realizaci spousty
novostaveb. Developeři tak v showroomu našli důstojné místo
k předvedení nadefinovaných podlah svým klientům pro jednotlivé projekty.
Pro více informací navštivte webové stránky společnosti Kratochvíl
parket profi www.kpp.cz.
To máte co slavit.taková lumpárna,památkově chráněné i Uneskem. Zločinci že SŽ nechali most schválnězchátrat,je to na trestní oznámení. Odborníci vypracovali…
Je nepoměr mezi investicemi do dopravních cest a okolí, břehy Vltavy jsou veřejná zeleň, bez trvalé péče a investic; od…
Tak si říkám, nakolik je takto nasvícená katedrála autentická, jestli má tu správnou atmosféru. Nebo jestli by ji původní stavitelé…
Ostrava to udělala chytře a tím, že počkala, objevila a mohla vyřešit i novodobý problém se zásilkovými boxy.
Bez ohledu na hodnocení co je hezké má tahle lávka ohromné plus hlavně pro děti, a to v průhlednosti zábradlí.