(ČTK) – Pražský institutu plánování a rozvoje (IPR) má nového ředitele. Stal se jím architekt Petr Hlaváček (1961). Jeho jmenování 24. února 2015 schválili pražští radní. Hlaváček nahradil ve funkci Tomáše Ctibora, který byl odvolán na konci loňského roku. Od 1. ledna byla v čele IPR architektka Pavla Melková, která byla pověřena vedením organizace. Do funkce nastoupí Hlaváček od 1. března.
Do výběrového řízení na ředitele IPR se přihlásilo celkem 11 uchazečů. Mezi nimi byli například bývalý ředitel kanceláře exprimátora Tomáše Hudečka (exTOP 09) Ondřej Boháč nebo Bořek Votava, bývalý ředitel Útvaru rozvoje města (URM). URM byl za minulého vedení transformován do IPR.
Architekt Hlaváček vystudoval fakultu architektury ČVUT, kde nyní působí jako pedagog. Podle webu ČVUT je proděkan pro rozvoj a výstavbu.
Jakým způsobem se změní fungování IPR, budou v týdnu řešit na společné schůzce Hlaváček s náměstkem primátorky Matějem Stropnickým (Trojkoalice). IPR bylo v minulosti například opozičními zastupiteli vyčítáno, že řeší příliš mnoho věcí najednou. To by se mohlo změnit. "Rozhodně nebudeme chtít dělat všechno, ale jen to, co je třeba," uvedl Hlaváček. Institut by měl být rovněž otevřenější lidem.
Ctibora současní radní odvolali na konci loňského roku kvůli údajným pochybením v souvislosti s vyřízením námitek ministerstva pro místní rozvoj (MMR) k pražským stavebním předpisům.
IPR vznikl transformací z Útvaru rozvoje města za primátora Hudečka. Institut má za úkol připravit nový územní plán a plánovat rozvoj města. Rozpočet IPR je ročně v řádu několika set milionů korun.
Myslím, že tvrzení "Počet a rozmístění parkovacích stání bude řešeno s ohledem na místní podmínky a potřeby." je nesplnitelný slib.…
Dobry den,mate prosim jeste v nabidce ronde block? Dekuji Sindelarova
Studie proveditelnosti je nezávazný dokument typu "slibem nezarmoutíš" a už vůbec se v něm nemluví o termínech. Železniční most je…
Tak doufám, že tímto projektem je zachráněn ikonický železniční most pod Vyšehradem - dvakrát za sebou vyhlášená kulturní a technická…
Tak tedy doufám, že tímto projektem je zachráněna (dvakrát za sebou vyhlášená) ikonická kulturní a technická památka - železniční most…