Nově budovaný severní obchvat Opavy (I/11 Opava, severní
obchvat – východní část) má výrazně ulevit dopravní situaci v městě.
Ředitelství silnic a dálnic ČR finalizuje stavební práce pro spuštění provozu
letos na podzim. Jedním z dokončovacích prvků byla instalace bezúdržbového
kompozitního zábradlí MEA nad cyklostezkou procházející nově zbudovanou okružní
křižovatkou. Konstrukce křídel mostů byla dokončena gabiony. Dvoumadlové
zábradlí bylo instalováno během 1 dne na betonovou římsu a do připravených
patek v gabionech.
Kompozitní materiály MEA jsou standardně využívány pro
silniční a dálniční doplňkové konstrukce pro svou vysokou odolnost vůči mrazům
i chemikáliím, nízkou hmotnost, a především téměř bezúdržbový provoz.
Technické možnosti a video o využití kompozitních konstrukcí
MEA Water Management pro dopravní stavby najdete ZDE.
podle podkladů společnosti MEA Water Management
Děkuji za skvělý článek o perfektní technologii a materiálu. Jenom malá poznámka: Egypt není Dálný východ.
Vím, že článek je o něčem jiném, ale tato fasáda je ukázkou absolutního nedostatku vkusu. Dát do štítu větší okna…
Jak daleko od sebe na té VRT vlastně budou zastávky? Stihne se vlak vůbec rozject? Podle výpočtu cestujících to vypadá,…
Asi u profíků, aby si dobráci neublížili.
Jo, taky se mi to líbí, fakt to má něco do sebe!