Rozsáhlá rekonstrukce autobusového nádraží v Sedlčanech na Benešovsku
pokračuje zastřešením nástupišť, celé odbavovací haly, vysokým návozem
jednotlivých kamenných vrstev celkové pojezdové plochy a řešením
odvodnění. Finální povrch bude realizován v září a budou pokračovat
práce na budovách. Dodavatel navrhl pro odvodnění komunikací monolitické
žlaby z polymerického betonu MEA DM1000 a DM1500 v celkové délce 250
metrů.
Použití žlabů napříč komunikací a podél obrubníků umožnilo optimalizovat
spády povrchů. Konstrukce žlabů zajišťuje vysokou odolnost proti zátěži
od kol autobusů. Polymerický beton se používá i pro odvodnění dálnic,
rychlostních silnic a jiných těžce namáhaných ploch. Samotné žlaby jsou
navrženy pro zátěž až F900 kN. Jejich výhodou je také tichý pojezd,
protože konstrukce těla je kompaktní bez krytu. Technické specifikace
žlabů pro těžkou zátěž najdete zde.
Jak funguje odvodnění s monolitickými žlaby DM si můžete prohlédnout na videu:
podle podkladů společnosti MEA Water Management












Lidem, kteří momentálně uvažují o stavbě, takový voucher velmi pomůže a hlavně ušetří nějaké peníze. Líbí se mi, že děláte…
Děkujeme Heluzu za takový vánoční "dárek"..
Tento voucher vypadá zajímavě. Kombinace vrácení peněz při nákupu a výrazné slevy na okna může výrazně snížit celkové náklady. Je…
Do 4/1 jsou Mockerovy domy přístupné v rámci akce Vánoční putování Pražským hradem https://www.hrad.cz/cs/kultura-na-hrade/program/vanocni-putovani-prazskym-hradem-1-13462
Hodně mě překvapilo, že je v areálu Pražského hrad tahle zanedbaný dvorek. Na leteckých snímcích to vypadá líp, jako že…