Rozsáhlá rekonstrukce autobusového nádraží v Sedlčanech na Benešovsku 
pokračuje zastřešením nástupišť, celé odbavovací haly, vysokým návozem 
jednotlivých kamenných vrstev celkové pojezdové plochy a řešením 
odvodnění. Finální povrch bude realizován v září a budou pokračovat 
práce na budovách. Dodavatel navrhl pro odvodnění komunikací monolitické
 žlaby z polymerického betonu MEA DM1000 a DM1500 v celkové délce 250 
metrů.
Použití žlabů napříč komunikací a podél obrubníků umožnilo optimalizovat
 spády povrchů. Konstrukce žlabů zajišťuje vysokou odolnost proti zátěži
 od kol autobusů. Polymerický beton se používá i pro odvodnění dálnic, 
rychlostních silnic a jiných těžce namáhaných ploch. Samotné žlaby jsou 
navrženy pro zátěž až F900 kN. Jejich výhodou je také tichý pojezd, 
protože konstrukce těla je kompaktní bez krytu. Technické specifikace 
žlabů pro těžkou zátěž najdete zde.
Jak funguje odvodnění s monolitickými žlaby DM si můžete prohlédnout na videu:
podle podkladů společnosti MEA Water Management
 					
										
				
				
			 
                                    






 
 
      
 
 
  
  
  





Pánové, děláte mi radost. Světlíky, jako na Vinohradech a split level v garážích, jako pod Dostavbou národního divadla. Děkuji
Tak do toho rozhodně jděte. Určitě nebudete litovat ;)
Dost uvažujeme o tom smaltovaném skle.
Jde o tiskovou zprávu T-mobile. Kasá se tedy ten, kdo si zasmluvnil jméno arény a kdo má průraznější PR. :-)…
Snad jsem to někde prehledl, aneb kdy dospějeme k tomu, ze se ocení a zmíní i ten, kdo stoji za…