Extra štíhlá střešní okna v sídle společnosti Lasvit v Novém Boru
Designová a sklářská společnost Lasvit zrekonstruovala v centru Nového
Boru dvě původní barokní roubenky z roku 1790. Obě v minulosti sloužily
místním sklářům, v jedné z nich se řemeslníci udrželi i v poválečném
období, kdy zde fungovala sklářská škola. „Střešní prostory v památkových zónách umí být prostorné, vzdušné, jste mezi romantickými střechami. Předpisy dovolují malá střešní okénka 60x60cm. To zní dost přísně, moje zkušenosti jsou ale ve výsledku dobré – může vzniknout parádní prostor.” uvádí Jakub Formánek, který se v roli výrobce střešních oken tématu dlouhodobě věnuje.
“V naší manufakturní výrobě dolaďujeme střešní okna KLASIK Dva, která při všech památkových pravidlech a technických finesách nabídnou nejvíce muziky pro uživatele bytu, tedy nejvíce prosklené plochy, výhledu, prosvětlení. Potřebujeme velice štíhlé profily oken i prosklení, navíc zateplené a hodně pevné, hledáme každý milimetr úspory. Pracujeme s trojitým zasklením, tepelně odrazivými vrstvami a vícenásobným těsněním. Podívejte se na fotky z realizací, mě se takové střešní místnosti moc líbí, jsem s výsledky vážně spokojený.” dodává Jakub Formánek za výrobce Solara.
Solara KLASIK Dva je manufakturně vyráběné střešní okno pro památky. Nabízí největší prosvětlení a výhled při rozměru okna, který limitují památkové předpisy – o 42% a více ve srovnání se střešním oknem běžné konstrukce. Bezkonkurenčně štíhlá profilace křídla okna má viditelných pouze 25 mm.
Více informací najdete na stránkách SOLARA.
podle podkladů společnosti SOLARA
Doplněno Stavbaweb:
Projekt na stránkách autorů najdete zde:
ov–a: Sídlo firmy Lasvit.
Myslím, že tvrzení "Počet a rozmístění parkovacích stání bude řešeno s ohledem na místní podmínky a potřeby." je nesplnitelný slib.…
Dobry den,mate prosim jeste v nabidce ronde block? Dekuji Sindelarova
Studie proveditelnosti je nezávazný dokument typu "slibem nezarmoutíš" a už vůbec se v něm nemluví o termínech. Železniční most je…
Tak doufám, že tímto projektem je zachráněn ikonický železniční most pod Vyšehradem - dvakrát za sebou vyhlášená kulturní a technická…
Tak tedy doufám, že tímto projektem je zachráněna (dvakrát za sebou vyhlášená) ikonická kulturní a technická památka - železniční most…