Dopravní podnik města České Budějovice
uskutečnil výběrové řízení na realizaci krytého odstavného stání pro trolejbusy.
Společnost MEA realizovala dodávku odvodňovacích žlabů a řešila způsob odvodnění
u odstavného krytého stání pro těžká dopravní vozidla, jako jsou právě
trolejbusy. Pro tento účel byl navržen monolitický systém DM2000, který je bez
pohyblivých dílů a nejlépe splňuje požadavky na pojíždění těžkých vozidel, jako
jsou autobusy nebo trolejbusy.
Monolitický žlab z polymerického betonu vydrží každou zátěž na
silnici ve třídách A15 – F900 kN. Je určen pro dálnice, rychlostní komunikace i
autobusové zastávky. Podle kapacitních požadavků se volí konkrétní šířka žlabu.
V Českých Budějovicích byla zvolena šířka 2 000 mm. Materiál polymerického
betonu velice dobře odolává také posypovým solím.
podle podkladů společnosti MEA Water Management
U Hostivaře jsem podobný problém nezaznamenala, spíš u Pankráce, ale opraveno, děkuji za upozornění.
Design by neměl být samoúčelný. Bytový architekt by měl vědět, co od dveří chce, Jestli něco skrýt, nebo jestli ukázat…
Krásný byt, ale nemůžu si pomoct, vnucuje se mi představa fronty před jediným WC, kdyby všech 6 lidí, kteří tam…
Tady nebyl problém jen se základy, tady museli určitě prskat i pokrývači.
Ať si říká Ústav pro jazyk český co chce, ale alibisticky připustit, že Florenc je TEN, je stejně hloupé, jako…