Oceněno CzechInvestem jako „Brownfield roku 2005“ v rámci šestého ročníku soutěže Průmyslová zóna roku. Odborná porota ocenila především citlivost přestavby, s jakou respektuje architektonické a konstrukční prvky původního industriálního objektu. Plusem bylo také zachování rázu architektury v dané části města Chrudim, jejíž součástí budova po dlouhá léta je.
Provozovna chrudimské společnosti T.M.T byla otevřena 25. října 2007.
Místo: TMT, Tovární 290, Chrudim
Investor: TMT, spol. s r. o.
Dodavatel:
První stavební Chrudim, a. s.
První etapa: 09/99 - 10/00
Projektant: ASAS ateliér, Antonín Středa
Druhá etapa: 02/06 - 09/07
Projektant: ATEKO, a. s., Hradec Králové, Jaroslav Benák
Z Chrudimského deníku, 26. 10. 2007 — Firma T.M.T. získala zmíněné ocenění již za první etapu rekonstrukce závodu. V roce 2007 přišla na řadu fáze druhá, po níž proběhla kolaudace objektu. Během této etapy bylo investováno přibližně 43 milionů korun. Přeměnu bývalého cukrovaru na moderní závod vysoce oceňují také odborníci. Spokojený je i ředitel firmy Aleš Brotan. „Práce byla dokončena v předstihu a v kvalitě, která odpovídala původnímu architektonickému záměru,“ hodnotí odvedené dílo ředitel. O tom se mohli pozvaní hosté nakonec přesvědčit sami. Prohlídku areálu doplnila i výstava uměleckých děl, vystoupení chrudimského pěveckého sboru Slavoj a závěrečná barmanská show.
Zdá se, že firma TMT nehodlá usnout na vavřínech. „Teď by se nám ještě hodila moderní skladováhala. Ta stará byla postavena někdy kolem roku 1900 a zdaleka už nevyhovuje,“ předestírá další smělé plány ředitel firmy. Chrudimská společnost TMT se zabývá zakázkovou výrobou transportních a manipulačních zařízení pro přepravu materiálů. „Nejde ale jen o jednotlivé pásové, šnekové, článkové a řetězové dopravníky, budujeme celé logistické celky,“ vysvětluje ředitel Brotan. Firmě se daří, vydělává. Jedině tak si může dovolit dál rozvíjet plány pro budoucnost. Podle ředitelových slov zažívá průmyslová výroba určitý rozmach, ze kterého podnik dokáže těžit. Práce je nyní podle Brotanových víc, než může podnik vůbec zvládnout. „Narážíme ale na nedostatek kvalifikovaných dělníků a techniků. Pereme se s tím doslova denně. Chybějí nám zámečníci, svářeči, konstruktéři a spousta lidí z dalších profesí,“ vyjmenovává Brotan. V tomto ohledu nejsou ale potíže TMT na Chrudimsku ničím ojedinělým.
Od roku 1991 TMT, spol. s r.o. Chrudim působí v oblasti dopravních a manipulačních systémů, podpěrných ocelových konstrukcí a speciálních zařízení, která jsou navrhována podle požadavků zákazníka. V současné době má společnost 160 zaměstnanců. TMT, spol. s r. o., Chrudim, vlastní a udržuje systém kvality podle ČSN ISO 9001:2001. TMT je také vlastníkem Velkého svářečského průkazu, který společnost opravňuje vyrábět ocelové konstrukce podle ČSN 732601-22.
Myslím, že tvrzení "Počet a rozmístění parkovacích stání bude řešeno s ohledem na místní podmínky a potřeby." je nesplnitelný slib.…
Dobry den,mate prosim jeste v nabidce ronde block? Dekuji Sindelarova
Studie proveditelnosti je nezávazný dokument typu "slibem nezarmoutíš" a už vůbec se v něm nemluví o termínech. Železniční most je…
Tak doufám, že tímto projektem je zachráněn ikonický železniční most pod Vyšehradem - dvakrát za sebou vyhlášená kulturní a technická…
Tak tedy doufám, že tímto projektem je zachráněna (dvakrát za sebou vyhlášená) ikonická kulturní a technická památka - železniční most…