V pivovaru Budvar v Českých Budějovicích se rozšiřuje
provoz kvasné výroby a odolné nerezové žlaby jsou zde nutné k odvodnění podlah
při provozu a při čištění technologie. Je nutné, aby žlaby byly dostatečně
spádované i odolné vůči louhům a z tohoto důvodu jsou použity žlaby MEA z
chemické oceli třídy 316.
Žlaby jsou z vnější strany natřené speciální hrubou
stěrkou SIKA pro dokonalé spojení s okolním betonem. Rošty, které jsou nasazovány
až po finálním zhotovením podlah mají protiskluzovou úpravu pro zachování
bezpečnosti ve vlhkém prostředí.
V provozu pivovaru byly instalovány nerezové žlaby
MEA v délce 130 metrů, následně proběhlo vylití podlah betonem a zhotovení
spádové vrchní stěrky. Vzhledem k napjatému harmonogramu prací byla výrobní
výkresová dokumentace i samotná výroba zhotovena ve velice krátkém čase.
Nerezové krabicové žlaby se vyrábí v různých šířkách
od 150 až po 400 mm, ale podle potřebné kapacity i širší. Spád dna a tvar se
určuje podle druhu provozu. Rošty se volí podle zátěže mřížkové s
protiskluzovou úpravou nebo žebrové s tloušťkou žeber 5 nebo 8 mm. Nerezová
ocel se volí buď standardní 304 nebo se zvýšenou chemickou odolností 316.
Více o nerezových krabicových žlabech MEA najdete ZDE.
podle podkladů společnosti MEA Water Management
Myslím, že tvrzení "Počet a rozmístění parkovacích stání bude řešeno s ohledem na místní podmínky a potřeby." je nesplnitelný slib.…
Dobry den,mate prosim jeste v nabidce ronde block? Dekuji Sindelarova
Studie proveditelnosti je nezávazný dokument typu "slibem nezarmoutíš" a už vůbec se v něm nemluví o termínech. Železniční most je…
Tak doufám, že tímto projektem je zachráněn ikonický železniční most pod Vyšehradem - dvakrát za sebou vyhlášená kulturní a technická…
Tak tedy doufám, že tímto projektem je zachráněna (dvakrát za sebou vyhlášená) ikonická kulturní a technická památka - železniční most…