Požadavkem investora bylo vytvořit v současném prostoru moderní prodejnu v jednoduchém minimalistickém stylu. Stavebně se prostor rozdělil na sklad se zázemím a hlavní odbytový prostor. Barevnostně bylo požadováno dodržet firemní „colourpack“. Proto jsou v návrhu zastoupeny především barvy jako bílá, černá a šedá. Celý prostor byl dále zjemněn prvky březové překližky, která se kontrastně objevuje v obkladu pultu, ale také v nábytkových sestavách. Prodávaný sortiment působí zároveň jako dekorace celého prostoru. Strop je sjednocen perforovaným roštem, ze kterého vystupují svítidla připomínající rozpůlená kávová zrna. Překližku lze najít také v nepatrných detailech, jako je např. nabídková tabule.
Sezení v prostoru prodejny je zastoupeno u uliční výlohy. Tvoří ji decentní překližková linka a zvýšené barové židle.
Při návrhu bylo dbáno na životní prostředí a k tomu jsou přizpůsobeny recyklovatelné materiály (recyklovatelný sádrokarton, ocel, dřevo, keramická dlažba). Samozřejmostí je použití úsporných LED osvětlení.
Autorská zpráva
Ateliér: Van Stajpen Architecture
Projekt: 2021
Realizace: 2021/2022
Adresa: Petrská 1216/19, Praha
Užitná plocha: 56 m2




















Pánové, děláte mi radost. Světlíky, jako na Vinohradech a split level v garážích, jako pod Dostavbou národního divadla. Děkuji
Tak do toho rozhodně jděte. Určitě nebudete litovat ;)
Dost uvažujeme o tom smaltovaném skle.
Jde o tiskovou zprávu T-mobile. Kasá se tedy ten, kdo si zasmluvnil jméno arény a kdo má průraznější PR. :-)…
Snad jsem to někde prehledl, aneb kdy dospějeme k tomu, ze se ocení a zmíní i ten, kdo stoji za…