Během letošního léta probíhá
odvodnění parkovací plochy osobních aut a dokončení vstupní plochy před
Národním sportovním centrem v Prostějově.
Architekt navrhl pro svůj
výsledný záměr optické rozdělení betonové vstupní plochy před halou do systému
čtverců. Plocha je rozdělena kompozitními černými L profily tl. 76 mm pro netradiční
vizuální efekt a také současně pro vyřešení dilatace. Původně byly prvky navrženy v pozinkové
oceli, ale vzhledem k vlastnostem kompozitu – lehký, pružný materiál, který
je možné snadno zkracovat a upravovat na staveništi, byla zvolena tato varianta.
Netradiční využití kompozitních prvků vedlo k zajímavému výsledku.
Parkoviště osobních vozidel
bylo odvodněno žlaby MEA TL1000 s litinovými rošty. S použitím těchto
žlabů se zjednoduší vyřešení spádování plochy. Litinové můstkové rošty umožňují
odvodnění ploch s vysokou zátěží a frekvencí vozidel ve třídě zatížení
C250 až E600. Projekční tým MEA navrhuje vždy konkrétní řešení dle specifických
podmínek.
Více o možnostech odvodnění
s MEA na https://www.mea-odvodneni.cz/mea-drain/kategorie/1
podle podkladů společnosti MEA Water Management, s. r. o.
Pokud zvolíš správný materiál a využiješ službu na založení první řady, tak se fakt není čeho bát. A kdybys přece…
Jenom první šár? Postačí to? A co když pak vzniknou nějaké komplikace nebo něco?
Zatím jsou na nástupišti ve stanici Bubny dva nové stromy, viz 23. a 25. fotka v galerii. Díky za podnět,…
Ano, samý beton a dešťová voda do kanálu !
Děkuji za perfektní popisky pod fotografiemi. Zatím se všechny články o trati soustřeďují na stavbu estakády. , Estakáda je sice…