Uchazeči se mohou hlásit do 12. 8. 2019 na https://www.tenderarena.cz/profil/zakazka/detail.jsf?id=260042.
Tým, který bude na studii pracovat by se měl skládat z architekta, krajinářského architekta a dopravního inženýra. Složení týmu může být mezinárodní.
Při tvorbě studie bude probíhat úzká spolupráce s vodohospodářským inženýrem (samostatná zakázka), který zodpovídá jak za vodohospodářské řešení protipovodňové ochrany, ale také za sběr a metodiku koordinovaného posuzování všech záměrů v oblasti na povodňových modelech.
V rámci výběrového řízení je kladen důraz na kvalitu a zkušenosti zpracovatelského týmu. Posuzováno bude portfolio projektů členů týmu (35%), profesní přístup – textový dokument dokládající přístup a zkušenosti uchazeče (35%), nabídková cena (30%).
Studie by měla začít vznikat koncem září 2019 a dokončení se předpokládá koncem roku 2020.
Uchazeči se mohou do výběrového řízení hlásit do 12. 8. 2019 do 10.00 hodin. Maximální cena zakázky je 1,8 mil. Kč bez DPH.
Více informací o projektu naleznete ZDE.
tisková zpráva IPR
Náměstí je katastrofa - dříve v parku se stromy seděli lidé, dneska je tam žhavá pláň kam kdo němu tak…
Děkuji za skvělý článek o perfektní technologii a materiálu. Jenom malá poznámka: Egypt není Dálný východ.
Vím, že článek je o něčem jiném, ale tato fasáda je ukázkou absolutního nedostatku vkusu. Dát do štítu větší okna…
Jak daleko od sebe na té VRT vlastně budou zastávky? Stihne se vlak vůbec rozject? Podle výpočtu cestujících to vypadá,…
Asi u profíků, aby si dobráci neublížili.