Uchazeči se mohou hlásit do 12. 8. 2019 na https://www.tenderarena.cz/profil/zakazka/detail.jsf?id=260042.
Tým, který bude na studii pracovat by se měl skládat z architekta, krajinářského architekta a dopravního inženýra. Složení týmu může být mezinárodní.
Při tvorbě studie bude probíhat úzká spolupráce s vodohospodářským inženýrem (samostatná zakázka), který zodpovídá jak za vodohospodářské řešení protipovodňové ochrany, ale také za sběr a metodiku koordinovaného posuzování všech záměrů v oblasti na povodňových modelech.
V rámci výběrového řízení je kladen důraz na kvalitu a zkušenosti zpracovatelského týmu. Posuzováno bude portfolio projektů členů týmu (35%), profesní přístup – textový dokument dokládající přístup a zkušenosti uchazeče (35%), nabídková cena (30%).
Studie by měla začít vznikat koncem září 2019 a dokončení se předpokládá koncem roku 2020.
Uchazeči se mohou do výběrového řízení hlásit do 12. 8. 2019 do 10.00 hodin. Maximální cena zakázky je 1,8 mil. Kč bez DPH.
Více informací o projektu naleznete ZDE.
tisková zpráva IPR
Myslím, že tvrzení "Počet a rozmístění parkovacích stání bude řešeno s ohledem na místní podmínky a potřeby." je nesplnitelný slib.…
Dobry den,mate prosim jeste v nabidce ronde block? Dekuji Sindelarova
Studie proveditelnosti je nezávazný dokument typu "slibem nezarmoutíš" a už vůbec se v něm nemluví o termínech. Železniční most je…
Tak doufám, že tímto projektem je zachráněn ikonický železniční most pod Vyšehradem - dvakrát za sebou vyhlášená kulturní a technická…
Tak tedy doufám, že tímto projektem je zachráněna (dvakrát za sebou vyhlášená) ikonická kulturní a technická památka - železniční most…