PUMA Workshop

Účelem workshopu je najít řešení interiéru, které dokáže skloubit provozy prodejny a kavárny s výstavními prostory pod jednotící ideou komunikačního konceptu PUMA SOCIAL.
Výběry proběhnou ve dnech 28. Listopadu 2011 v Praze a 29. listopadu 2011 v Liberci.
Workshop proběhne v pátek 2. prosince 2011.


1. VYHLAŠOVATEL WORKSHOPU
1.1. Vyhlašovatel
PUMA Česká republika, Vyskočilova 4, Praha 4
ve spolupráci s architektonickým studiem EDIT!, Bořivojova 38, Praha 3

2. VÝBĚR ÚČASTNÍKŮ WORKSHOPU
2.1. Účel výběru
Účelem výběru účastníků je vybrat 20 až 25 studentů fakult zaměřených na architekturu a design, kteří se následně zúčastní workshopu.
2.2. Průběh výběrů
Výběry proběhnou na 3 univerzitách (FA ČVUT v Praze, FA TUL v Liberci, VŠUP v Praze). Studenti před porotou představí minimálně jednu svou práci prezentovanou na archu A3. Dále odevzdají vyplněný přihlašovací formulář.
2.3. Kritéria výběru
Postupující studenti budou do workshopu vybráni na základě jejich představené tvorby, kde se bude posuzovat nápaditost a koncepčnost ale i celková grafická prezentace. Dále se bude hodnotit jejich vystupování, schopnost komunikace a schopnost prezentace.
2.4. Výběr účastníků workshopu
Ze studentů, kteří se zúčastnili castingů, bude následně vybráno 20 až 25 studentů, kteří se zúčastní workshopu. Výsledky budou oznámeny emailem všem zúčastněným studentům a budou prezentovány na facebookových stránkách soutěže (www.facebook.com/MASTOPREDOCIMA).

3. ÚČEL WORKSHOPU
3.1. Předmět workshopu
Účelem workshopu je najít řešení interiéru, které dokáže skloubit provozy prodejny a kavárny s výstavními prostory pod jednotící ideou komunikačního konceptu PUMA SOCIAL.

3.2. Účel soutěže
Účelem soutěže je zapojit do řešení interiéru studenty vysokých škol a z jejich návrhů vybrat ten, který bude následně ve spolupráci s ateliérem EDIT! realizován. Studenti se tak budou zabývat reálným zadáním s reálným výsledkem.

 

4. PRŮBĚH WORKSHOPU
4.1. Workshop bude jednodenní a proběhne přímo v řešených prostorech. Po prezentování zadání budou studenti společně s architekty z atelieru EDIT! hledat nosné koncepty pro interiér, analyzovat provozy a možné materiálové řešení. Na konci dne by měl být každý student schopen stručně prezentovat svou představu řešení.
4.2. Následně budou mít studenti čas na rozpracování svého návrhu do úrovně požadované v bodě 11.
4.3. Detailní průběh workshopu bude upřesněn a oznámen postupujícím studentům.

5. ÚČASTNÍCI WORKSHOPU
5.1. Účastníci workshopu budou vybrání z castingů, které proběhnou na FA ČVUT v Praze, VŠUP v Praze a FA TUL v Liberci.

6. KRITÉRIA HODNOCENÍ
6.1. Proveditelnost
Návrh musí být realizovatelný z hlediska rozpočtu času.
6.2. Koncept
Návrh musí vytvořit jasný grafický, architektonický a provozní koncept, který novou formou dokáže integrovat různé provozy v jednom prostoru, a který dokáže v tomto prostoru zhmotnit směrování PUMA SOCIAL
6.3. Souhlas se zadáním
Z časových důvodů paralelně s workshopem poběží povolovací proces se stavebním úřadem a s DOSSy (zejména odbor ochrany památek a národní památkový ústav). Z tohoto důvodu musí být v návrhu všechny body zadání plně dodrženy. (dokumentace připravena v souladu s jednotlivými body bude tímto způsobem předkládána DOSSům ke schválení)
6.4. Ochrana životního prostředí a trend trvalé udržitelnosti
PUMA velmi silně cítí potřebu rozvoje trvalé udržitelnosti, ochrany životního prostředí a sociální zodpovědnosti. V kavárně bude prodávána fair trade káva – návrh interiéru by tedy měl také toto směřování v rozumné míře respektovat.
6.5. Architektonická kvalita návrhu
Návrh by měl představit silné vizuální řešení, zapamatovatelné a funkční.

7. CENY
7.1. Každý student, který se zúčastní workshopu a odevzdá svůj soutěžní návrh v daném termínu, bude mít možnost navrhnout si boty PUMA dle vlastního designu v rámci aplikace PUMA Creative Factory. PUMA boty bezplatně vyrobí a dodá do 6 týdnu od navržení.
7.2. Vítěz workshopu bude oceněn následovně:
Stane se součástí architektonického týmu, který návrh interiéru dopracuje do všech nutných projektových fází. V rámci těchto fází bude pobírat smluvený honorář. Po dokončení realizace bude vítěz workshopu společně se zástupcem PUMA ČR prezentovat návrh regionálnímu managementu jako pilotní projekt přístupu a realizace budování partnerských prodejen pod konceptem PUMA Social Club Store jako projektová studie.

8. POROTA
Ivan Boroš (EDIT!, architekt)
Juraj Calaj (EDIT!, architekt)
Vítězslav Danda (EDIT!, architekt)
Paul Gautier (PUMA)
Lucie Slavíková (PUMA)
Maxim Velčovský
Michal Šeba

9. TERMÍNY
9.1. Datum vyhlášení
Datum vyhlášení soutěže se stanovuje na 18. listopadu 2011. Výzva bude k tomuto dni vyhlášena na facebookových stránkách (www.facebook.com/MASTOPREDOCIMA) a rozeslána na vybrané školy architektury a designu.
9.2. Výběr účastníků
Výběry proběhnou ve dnech 28. Listopadu 2011 v Praze a 29. listopadu 2011 v Liberci. 9.3. Datum konání workshopu
Workshop proběhne v pátek 2. prosince 2011.
9.4. Datum odevzdání soutěžních návrhů
Soutěžní návrhy budou odevzdány do pondělí 12. prosince 2011 do 18.00 digitálně, umístěním na FTP pořadatele.
9.5. Datum zasedání soutěžní poroty k hodnocení soutěžních návrhů se stanovuje předběžně v termínu 13. až 15. prosince 2011.
9.6. Vyhlášení výsledků soutěže

Vyhlášení výsledků soutěže proběhne 16. prosince 2011.

10. PREZENTACE A ZVEŘEJNĚNÍ
10.1.Všechny odevzdané práce budou vystaveny digitálně na stránkách workshopu a budou také vystaveny v samotném prostoru jako první výstava v rámci slavnostního otevření PUMA Social club store.

11. POŽADOVANÉ ZÁVAZNÉ ČÁSTI SOUTĚŽNÍHO NÁVRHU, JEJICH OBSAH, ZÁVAZNÁ GRAFICKÁ A JINÁ ÚPRAVA
11.1. Soutěžní návrh bude zpracován v anglickém jazyce.
11.2. PožadovanýÌ? obsah soutěžního návrhu
11.2.1. Půdorys celého prostoru v měřítku 1 : 50.
11.2.2. Řezopohledy hlavního prostoru v měřítku 1 : 50 s vyznačeným barevným a materiálovým řešením
11.2.3. Koncept osvětlení
11.2.4. Koncept prezentace produktů PUMA a kavárenského provozu
11.2.5. Pevný a volný mobiliář
11.2.6. Interiérové vizualizace
11.2.7. Průvodní zpráva
11.3. Způsob odevzdání:
Dokumentace k soutěžnímu návrhu bude zpracována na jednom prezentačním výkrese formátu B1 (700 x 1000 mm), orientovaném na výšku, na připraveném layoutu ve formátu PDF. Připravený layout prezentačního výkresu bude ke stažení na www stránkách ateliéru Edit!. Prezentační výkres v předepsaném formátu bude předán v digitální formě, a to ve formátu PDF s rozlišením 300 dpi. Jednotlivé části dokumentace budou odevzdány i jako zdrojové soubory ve formátech pdf, jpg a doc. Všechny části dokumentace soutěžního návrhu budou na vyhrazených místech označeny kódem, kterýÌ? účastník soutěže získá při registraci do soutěže.

12. AUTORSKÁ PRÁVA A ZVEŘEJNĚNÍ SOUTĚŽNÍCH NÁVRHŮ
12.1.Autorská práva soutěžících
Autoři soutěžních návrhů si podrží svá autorská práva, mohou své soutěžní návrhy publikovat a mohou jich opět využít v jiném případě.
12.2. Svolení k užití autorského díla pro účely této soutěže
Oceněné soutěžní návrhy se stávají majetkem vyhlašovatele soutěže. Autoři těchto soutěžních návrhů udělují vyhlašovateli souhlas užít jejich autorská díla pro účely této soutěže. Užití autorského díla pro jiné účely, než byly uvedeny v těchto Soutěžních podmínkách, je však vázáno na výslovné svolení autorů.
12.3. Souhlas soutěžících s vystavením soutěžních návrhů
Odevzdáním soutěžních návrhů vyslovují soutěžící souhlas s bezplatnou reprodukcí a vystavením svých soutěžních návrhů v rámci propagace soutěže a jejích výsledků.
12.4.Autoři soutěžních návrhů jejich odevzdáním prohlašují, že jsou osobně jedinými autory soutěžních návrhů. V případě porušení autorského zákona si společnost pořadatel vyhrazuje právo na odebrání ceny, a to i se zpětnou platností.
12.5. Závazek vyhlašovatele uspořádat výstavu soutěžních návrhů Vyhlašovatel se zavazuje uspořádat výstavu všech soutěžních návrhů na facebookových stránkách projektu do 14 dnů od vyhlášení soutěže a veřejnou výstavu v prostorech Puma Social Club Store po jeho otevření v rozsahu stanoveném v těchto Soutěžních podmínkách

13. SOUTĚŽNÍ PODMÍNKY
13.1. Poskytování soutěžních podmínek
Soutěžní podmínky získají vybraní účastníci workshopu emailem s odkazem na FTP a tištěné podklady obdrží osobně na workshopu.
13.2.Akceptovaní soutěžních podmínek
13.2.1. Souhlas vyhlašovatele, sekretáře a porotců s podmínkami soutěže
Svou účastí v soutěži potvrzují vyhlašovatel, sekretář a porotci, že se seznámili se všemi podmínkami soutěže, a zavazují se, že budou tyto podmínky ctít a dodržovat.
13.2.2. Souhlas soutěžících s podmínkami soutěže
Odevzdáním soutěžních návrhů vyslovují soutěžící souhlas se všemi podmínkami soutěže a s rozhodnutími soutěžní poroty, učiněnými v jejich rámci a v souladu s nimi a prohlašují, že jsou studenty vysoké školy.

zdroj: SPA
 

Zadejte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*