Ve středu 13. května v 19 hodin proběhne už čtvrtý díl cyklu READING ARCHITECTURE s názvem
Prostor a učení.
Školy formují náš vztah k postavenému prostředí; tím, jak v nich výuka probíhám, i tím, v jakých prostorech se odehrává. Dobré uspořádání může být podmínkou určitého typu vzdělávání – když dává prostor sociálním interakcím, vzájemnému učení, kreativitě. Nyní je většina školních aktivit přesunuta domů nebo do virtuálního světa. Taková pauza od navštěvování školních budov je dobrým bodem rozmyslet si, jak školy vlastně fungují, co na jejich uspořádání zlepšit, i jak se poučit z online i individuálních výukových metod pro další práci s nimi.
Na podkladu úryvků z knihy Hemana Hertzbergera Space and Learning: Lessons in Architecture 3 se budeme bavit o vlivu školních budov na život v nich i mimo ně. Připojí se k nám Ondřej Píhrt z atelieru SOA, kteří nedávno dokončili ZŠ v Psárech, a tým atelieru Malý Chmel, autoři přístavby ZŠ v Nezamyslicích.
Setkání tentokrát proběhne online – link k připojení zde bude zveřejněn před začátkem akce. Možnost osobní účasti přizpůsobíme aktuální situaci. Text Hermana Hertzbergera je online dostupný v AJ, pro pracovní překlad výňatku pište na petra@norm-a.com. Těšíme se na vás!
Link k připojení bude zveřejněn
před začátkem akce na facebookové události.
HEZKÉ.....jen více takových rekonstrukcí.
Myslím, že tvrzení "Počet a rozmístění parkovacích stání bude řešeno s ohledem na místní podmínky a potřeby." je nesplnitelný slib.…
Dobry den,mate prosim jeste v nabidce ronde block? Dekuji Sindelarova
Studie proveditelnosti je nezávazný dokument typu "slibem nezarmoutíš" a už vůbec se v něm nemluví o termínech. Železniční most je…
Tak doufám, že tímto projektem je zachráněn ikonický železniční most pod Vyšehradem - dvakrát za sebou vyhlášená kulturní a technická…