Při rekonstrukci bylo nutné vzít v potaz, že jde o historickou památkově chráněnou budovu. Vzhledem ke stáří budovy a dosavadnímu provedení dílčích nekompletních oprav bylo nutné provést kompletní rekonstrukci všech částí konstrukce. Rekonstrukce byla zahájena v únoru 2015 a dokončena v únoru 2018. Stavba se prováděla za provozu po etapách, aby byla co nejméně omezena doprava.
Tisková zpráva
Rekonstrukce zastřešení železniční stanice Praha hlavní nádraží soutěží o titul Stavba roku 2018. Hlasovat pro něho můžete během září na www.stavbaroku.cz.
Tato stavba postoupila mezi nominované projekty souětže.
Zastavěná plocha: 15 542,78 m2
Plocha pozemku: 15 542,78 m2
Stavba byla hrazena z větší části z prostředků Fondu soudržnosti EU Operačního programu Doprava a zbývající část z prostředků Státního fondu dopravní infrastruktury
Zastavěná plocha: 15 542,78 m2
Plocha pozemku: 15 542,78 m2
Stavba byla hrazena z větší části z prostředků Fondu soudržnosti EU Operačního programu Doprava a zbývající část z prostředků Státního fondu dopravní infrastruktury
Náměstí je katastrofa - dříve v parku se stromy seděli lidé, dneska je tam žhavá pláň kam kdo němu tak…
Děkuji za skvělý článek o perfektní technologii a materiálu. Jenom malá poznámka: Egypt není Dálný východ.
Vím, že článek je o něčem jiném, ale tato fasáda je ukázkou absolutního nedostatku vkusu. Dát do štítu větší okna…
Jak daleko od sebe na té VRT vlastně budou zastávky? Stihne se vlak vůbec rozject? Podle výpočtu cestujících to vypadá,…
Asi u profíků, aby si dobráci neublížili.