Budova má šest nadzemních a tři podzemní podlaží. V domě je 57 bytů, v přízemí plocha pro komerční využití. V suterénech jsou situována parkovací stání, sklepy a technické místnosti. V západní části prvního suterénu, která se díky svažitosti terénu nachází nad jeho úrovní, jsou dva byty. Přízemí je z větší části využito jako komerční plocha, v západní části jsou opět dva byty. Napříč přízemím je vedeno prodloužení severozápadní pěší komunikace. Ostatní nadzemní podlaží jsou už určena pouze pro bydlení. V každém podlaží se nalézá jedenáct bytů soustředěných po třech až čtyřech kolem schodišťového jádra.
Pro vertikální komunikaci slouží tři schodišťová jádra s výtahy. Suterény jsou volně průchozí, domovní schodiště jsou přístupná z chodníku podél severní strany budovy. Vjezd do parkingu je napojen na Italskou.
Objekt byl navržen jako monolitický železobetonový skelet s křížem armovanými bezprůvlakovými deskami. Rovněž schodiště a přilehlé stěny schodišťových jader jsou z monolitického železobetonu. Tyto stěny plní zároveň ztužující funkci skeletu. Obvod suterénů tvoří monolitická železobetonová vana.
Vnitřní dělicí konstrukce jsou vyzdívané, obvodový plášť je kombinací vyzdívek a prosklených ploch. Okna a ostatní skleněné výplně na fasádě jsou hliníková s izolačním trojsklem, výplně zábradlí balkonů a lodžií z bezpečnostního skla.
Střecha je plochá, ohraničená atikou. Má klasickou jednoplášťovou skladbu s tepelnou izolací, povlakovou krytinou a vnitřními střešními vtoky.
Autorská zpráva
Investor: Residence Churchill s.r.o.
Autoři: Ján Kostrian, Jana Lehotská, Petr Levý; spolupráce Monika Mayová
Hlavní dodavatel: HINTON
Náměstí je katastrofa - dříve v parku se stromy seděli lidé, dneska je tam žhavá pláň kam kdo němu tak…
Děkuji za skvělý článek o perfektní technologii a materiálu. Jenom malá poznámka: Egypt není Dálný východ.
Vím, že článek je o něčem jiném, ale tato fasáda je ukázkou absolutního nedostatku vkusu. Dát do štítu větší okna…
Jak daleko od sebe na té VRT vlastně budou zastávky? Stihne se vlak vůbec rozject? Podle výpočtu cestujících to vypadá,…
Asi u profíků, aby si dobráci neublížili.