Výhrou v této soutěži, určené pro zákazníky nakupující zmíněnou výhodnou formou výrobky Baumit, jsou brýle pro virtuální realitu posunující herní zážitek z počítačových her do vyšší dimenze zábavy.
Webový portál Baumit Quido Shop fungující jako komplexní a spolehlivý průvodce při výběru a nákupu stavebních materiálů Baumit, je určen pro stavebníky z řad široké veřejnosti. Právě je provází velmi intuitivně celým nákupním procesem od výběru materiálu, přes jeho on-line nákup až po dodávku na určené místo.
Od začátku června až do konce července letošního roku dostávají zákazníci tohoto on-line prodejního portálu společnosti Baumit šanci obohatit své zážitky z počítačových her díky atraktivní ceně v uvedené soutěži – aktivnímu hernímu prvku v podobě VR brýlí Oculus Quest 2 (256 GB). Hlavní podmínkou pro účast v soutěži je nákup jednoho nebo více produktů Baumit výhradně přes e-shop www.baumitquidoshop.cz, a to v celkové hodnotě minimálně 1 000 Kč včetně DPH. Za každý takový nákup získá zákazník slosovatelný kupon.
Oficiální slosování všech soutěžních kuponů proběhne ve dvou termínově stanovených kolech a nové brýle pro virtuální realitu Oculus Quest 2 (256 GB) představující aktuálně technologickou špičku herního průmyslu si vylosovaný výherce z každého slosování převezme osobně dle dohody.
Společnost Baumit také touto velmi atraktivní cenou ve zmíněné zákaznické soutěži volně navazuje na své aktivity spojené se vzděláváním odborníků pracujících ve stavebnictví, a to zcela novou formou využití virtuální reality. Mezi nedávno premiérově představenými aplikacemi z nabídky Baumit Quido Virtuální reality byly technologický postup kotvení zateplovacího systému a také kreativní tvorba povrchu fasády. V budoucnu se však počítá s rozšířením celkového počtu takto virtuálně zpracovaných technologických postupů.
Více informací o soutěži na: baumitquidoshop.cz/pravidla-souteze
podle podkladů společnosti Baumit













Pánové, děláte mi radost. Světlíky, jako na Vinohradech a split level v garážích, jako pod Dostavbou národního divadla. Děkuji
Tak do toho rozhodně jděte. Určitě nebudete litovat ;)
Dost uvažujeme o tom smaltovaném skle.
Jde o tiskovou zprávu T-mobile. Kasá se tedy ten, kdo si zasmluvnil jméno arény a kdo má průraznější PR. :-)…
Snad jsem to někde prehledl, aneb kdy dospějeme k tomu, ze se ocení a zmíní i ten, kdo stoji za…