Showroom SOUKUP EXPERIENCE

Společnost Keramika Soukup a. s. působí v oblasti prodeje keramických obkladů a sanity již od roku 1992. Dlouhá léta byl jejím sídlem v Praze showroom na Zličíně. V roce 2017 se společnost rozhodla najít vhodnější prostory blíže centru Prahy. Pro nový showroom byla vybrána budova Aerohouse, v samém srdci Karlína, v ulici Šaldova 12.

Pro showroom byla vytvořena zcela nová firemní identita, jejíž myšlenky byly položeny při diskuzích nad prvními skicami interiéru. Název SOUKUP EXPERIENCE společně s novým logem odráží hlavní myšlenky celkového konceptu showroomu – inovativní přístup k prezentaci výrobků, maximální důraz na kvalitu a nabídku výstavního prostoru, jehož samotná návštěva je neobvyklým zážitkem.

Showroom se rozkládá ve dvou podlažích. Vstupní podlaží má velkorysé výkladce do ulice a slouží jako uvítací prostor s celkovou plochou 165 m2. Má výraznou světlou výšku a je koncepčně řešeno jako loftový byt rozdělený do čtyř základních zón – obývací prostor, kuchyň, jídelna a koupelna. Tento multifunkční prostor slouží pro setkávání, diskuzi a seznámení se s novou vzorkovnou SOUKUP EXPERIENCE.

Hlavní výstavní plocha se nachází v navazujícím druhém podlaží, které je přístupné pomocí schodiště s dřevěným krčkem, jedné z dominant spodního podlaží. Vzhledem k nevelkému prostoru druhého podlaží, 250 m2, bylo nutné prezentaci výrobků řešit zcela jiným způsobem, než je pro podobné vzorkovny běžné. Navržený unikátní koncept otočných válců, které maximálně využívají plochu, zaručují nečekaný zážitek při procházení showroomem. Celkem 11 válců tvoří zajímavé průhledy napříč prostorem, vzhledem k možnosti jejich otáčení se prostor neustále mění. Nový přístup jsme zvolili i v “pracovním” prostoru, kde firma SOUKUP nabízí vzorky kompletního sortimentu na malých kartičkách. Díky nim je velmi snadné kombinovat jednotlivé barevné a materiálové variace. Nabídku doplňuje zákoutí s funkčními bateriemi.

Terasa, která obepíná druhé podlaží, rozšiřuje výstavní plochu o exteriér. Jsou zde vystaveny velkoformátové dlažby o rozměru 3×1 m společně s výrobky sloužící pro venkovní použití.

Materiálová a barevná paleta odpovídá principu SOUKUP EXPERIENCE – hlavní plochy jsou navrženy v exkluzivních materiálech v odstínech šedé, černé a bílé doplněné přírodním dřevem. Spodní podlaží oživuje velká vertikální zahrada s vloženým logem.

fotografie Tomáš Vlach
www.soukupexperience.cz

Zadejte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*