Současná nelehká situace vyvolaná pandemií koronaviru,
konkrétně omezení pohybu osob, odchod zahraničních dělníků a zpomalení
administrativy související se stavebním řízením se negativně projevila i u řady
stavebníků rodinných domů, kteří své stavby již zahájili, nebo kteří se v
těchto týdnech chystali svou stavbu zahájit.
S pochopením pro tyto
nepředvídatelné okolnosti se rozhodla česká společnost HELUZ svou každoroční
Jarní akci v letošním roce mimořádně prodloužit. V jejím rámci tak mají
stavebníci o celý měsíc déle na registraci (15. května 2020), jakož i na vývoz
zdiva HELUZ
FAMILY nebo HELUZ FAMILY 2in1, za který mohou získat nosné žaluziové a roletové překlady za 1 Kč/ks (s kaucí
až do 31. července 2020).
„Minimální úsporou je pro stavebníky kolem 5 000 korun za nejkratší roletový
a žaluziový překlad, ale mnohým stavebníkům společnost HELUZ touto akcí už přispěla
v řádu desítek tisíc korun. Bereme to jako naši formu podpory českého
stavebnictví v komplikované době, protože ušetřené prostředky může
stavebník využít pro jiné účely v dalších fázích stavby, aniž by musel
obětovat budoucí komfort bydlení,“ vysvětluje obchodní ředitel společnosti HELUZ.
Jarní akce HELUZ
2020 je určena pro koncové
zákazníky (fyzické osoby), kteří si objednají stavební materiál HELUZ pro
hrubou stavbu vlastního rodinného domu v České republice a odeberou jej ve
stanoveném termínu. Podmínkou účasti je registrace prodloužená do 15. května
2020, zpracování Výkazu výměr dle
projektové dokumentace a odebrání stavebního materiálu od společnosti HELUZ. Za každých ucelených
15 palet obvodového zdiva HELUZ FAMILY nebo HELUZ FAMILY 2in1 má zákazník nárok
na jeden nosný žaluziový a
roletový překlad HELUZ za 1 Kč/ ks včetně DPH.
Podmínky pro získání akční nabídky www.heluz.cz/akce
Související články:
Jarní akce HELUZ 2020 14.2.2020
Nový PŘEKLAD HELUZ FAMILY 3in1 nosný 18.2.2020


















Pánové, děláte mi radost. Světlíky, jako na Vinohradech a split level v garážích, jako pod Dostavbou národního divadla. Děkuji
Tak do toho rozhodně jděte. Určitě nebudete litovat ;)
Dost uvažujeme o tom smaltovaném skle.
Jde o tiskovou zprávu T-mobile. Kasá se tedy ten, kdo si zasmluvnil jméno arény a kdo má průraznější PR. :-)…
Snad jsem to někde prehledl, aneb kdy dospějeme k tomu, ze se ocení a zmíní i ten, kdo stoji za…