Premium Partner – kompletní servis pro koncové zákazníky při poptávce hliníkových oken a dveří a podpora partnerů firmy Schüco.
„Posílit povědomí o kvalitě hliníkových oken a dveří značky Schüco u privátních koncových zákazníků a nabídnout síť ověřených a spolehlivých prodejen je hlavním cílem našeho projektu Premium Partner,“ vysvětluje Petr Herynek, marketingový ředitel firmy Schüco International KG pro ČR. Premium Partner, koncept ověřený v zahraničí, představuje síť exkluzivních partnerských prodejen firmy Schüco, které zákazníkům z řad majitelů rodinných domků, bytů a bytových domů zajistí ucelený servis v oblasti hliníkových oken a dveří. Partnerským firmám členství přinese marketingovou propagaci a z ní plynoucí podporu prodeje.
V současné době síť zahrnuje devět prémiových partnerů, kteří získali celoroční certifikát potvrzující členství. „Projekt jsme oficiálně odstartovali na konci července symbolickým odpalem na golfovém hřišti na Konopišti a společným jednáním s našimi partnery. Koncept je s velkým úspěchem realizován i v několika dalších zemích, a tak věříme, že bude minimálně stejně efektivní jako tomu je např. v Belgii, Holandsku, Švédsku, Lucembursku či Norsku,“ doplňuje Petr Herynek.
Jednotný design a podpora automatizace poptávek
Koncept bude zaštítěn společným logem Premium Partner, propagačními materiály i jednotnou venkovní signalizací partnerských prodejen. K ucelenosti projektu mají přispět také připravované webové stránky PremiumPartner.cz, které by měly být spuštěny v průběhu srpna. Kromě přehledu partnerů webové stránky nabídnou informace o hliníkových oknech a dveřích, o referenčních projektech či speciální aplikaci pro sběr a vyřizování poptávek. Zjednodušeně řečeno aplikace spočívá v poptávkovém formuláři, do kterého zákazník vyplní základní informace a požadavky. Ty systém automaticky zpracuje a vygeneruje geograficky nejbližšího partnera, který se zakázkou začne zabývat.
Propagace na internetu i v tisku
Projekt Premium Partner i téma hliníkových profilů Schüco obecně budou podpořeny kampaní na internetu i v časopisech o bydlení. „Do konce roku plánujeme posílit naše pozice na nejznámějších internetových vyhledávačích Seznam.cz a Google.cz. V rámci tisku proběhne opakovaná inzerce ve vybraných časopisech o bydlení. Komunikaci podpoříme také prostřednictvím PR,“ dodává Petr Herynek.
Roadshow a prezentace v showroomech
Chystají se i další formy propagace. V září po České republice proběhne informativní Roadshow, kdy speciální Schüco Demotruck bude objíždět sídla partnerských prodejen a odborné i široké veřejnosti budou zástupci firmy Schüco prezentovat inovativní Schüco produkty i obecné benefity hliníkových profilů. Do budoucna se firma Schüco chystá koncept podpořit prezentací v showroomech a vzorových místnostech přímo u partnerů.
Seznam aktuálních 9 členů projektu Schüco Premium Partner:
AsAlu, Brex, DAFE-PLAST Jihlava, Dobler Metallbau., H.A. Technik, Jaroš CZ, Okno Holding, PFT a PROTON.
Pro více informací navštivte www.schueco.cz.
O společnosti Schüco „Zelené technologie pro modrou planetu“
Schüco International KG, světová jednička v oblasti opláštění budov, na celém světě vyvíjí a prodává kompletní systémy z hliníku, plastů a oceli, stejně tak jako solární systémy. Nabízí širokou nabídku pro všechny obory opláštění budov, jak pro velké objekty, tak i pro bytovou výstavbu. Do sortimentu firmy patří systémy pro okna, dveře, fasády, zimní zahrady a solární technika. Filosofie firmy je založena na inteligentních systémech, širokém spektru technologií a materiálů, výrazné orientaci na zákazníka a rozsáhlém servisu. Produkty společnosti propojují oblast automatizace, bezpečnosti a nadčasového designu. Schüco dbá na ochranu životního prostředí a trvale udržitelný rozvoj a je zastáncem principu Energie3: energii nejen šetřit a vyrábět, ale také rozvádět a využívat. Díky nabídce kompletních systémů řešení Schüco spolupracuje s architekty, investory a partnerskými společnostmi ve více než 75 zemích světa. Společnost zaměstnává přes 5.200 zaměstnanců a spolupracuje s více než 12.000 partnerskými firmami. Výše obratu v roce 2010 dosáhla hodnoty 2,38 miliardy eur. Kompletní informace o firmě naleznete na: www.schueco.cz.
tisková zpráva
Schüco International KG Privilege PR, s.r.o.
Petr Tak to záleží na samotném prodejci a výrobci oken, jaké bude mít stanovené dodací lhůty. Protože jemu dodá skla…
Tu technickou pomoc při zakládání první řady je fakt skvělá možnost využít. Ono to zase nestojí nijak moc a není…
Heluz je v podstatě dost populární značka výrobce stavebního materiálu v Česku, hlavně jsou známí svými dobrými izolačními vlastnostmi. Úplně…
Pochybuji, že si dnes ještě někdo dobrovolně vybere dvojsklo...
O tom trojskle nepochybuji. Na to jsem rozhodnutý na 100%, aspoň v tom mám jasno na začátek. Ale vypadá to…