Na půdorysu bývalého objektu byly obnoveny kamenné stěny, do kterých jsme vložili ocelovou skeletovou konstrukci, podepírající letící střechu s extenzivní zelení, zapojující stavbu do přírodního okolí. Do halového prostoru, sloužícího pro parkování obecní techniky, byl dále vložen kovový box s kanceláří a zázemím pro obsluhu (pracovní stůl, úložné prostory, šatna a hygienické zázemí se sprchou a wc). V jihovýchodní fasádě je v kamenném zdivu otvor, který prostor zázemí osvětluje.
Stavba je průjezdná na hospodářský dvůr, sloužící ukládání a manipulaci s materiálem. Výjezd z objektu je možný také na přilehlý pozemek, který je napojen na místní komunikaci novou příjezdovou cestou.
Materiálové řešení stavby je kombinací smíšeného zdiva s cihelnými klenbami a černé oceli. Vjezdová posuvná vrata jsou v kontrastním dřevěném provedení. Box zázemí je opláštěn antracitovým plechem, ve shodné barevnosti byly provedeny okenní rámy. Pochozí a pojízdné plochy v halovém prostoru tvoří betonová dlažba.
Autorská zpráva
Rekonstrukce stodoly byla nominována na titul Stavba roku Středočeského kraje 2021
Autoři a projekt: Petr Šikola, Václav Dvořák, Jan Černoch, Hana Klapalová, Aneta Strouhalová; spolupráce Michal Netušil, Jaromír Šikola, Pavel Svoboda, Zdeněk Skřivánek, Jan Rychlík
dodavatel: PKbau, s.r.o.
Zastavěná plocha: 335 m2
Obestavěný prostor: 1 694 m3
Investiční náklady: 7,7 mil. Kč
HEZKÉ.....jen více takových rekonstrukcí.
Myslím, že tvrzení "Počet a rozmístění parkovacích stání bude řešeno s ohledem na místní podmínky a potřeby." je nesplnitelný slib.…
Dobry den,mate prosim jeste v nabidce ronde block? Dekuji Sindelarova
Studie proveditelnosti je nezávazný dokument typu "slibem nezarmoutíš" a už vůbec se v něm nemluví o termínech. Železniční most je…
Tak doufám, že tímto projektem je zachráněn ikonický železniční most pod Vyšehradem - dvakrát za sebou vyhlášená kulturní a technická…