„Chtěli jsme vytvořit letiště, jaké jinde nemají,“ řekl architekt Takao Goto ze společnosti Nikken Sekkei, která terminál navrhla. „Na závodní dráze je dobré to, že všichni na světě vědí, k čemu slouží. Je to globální symbol,“ dodal.
Místo elektronických informačních tabulí a pohyblivých chodníků tak mají pasažéři terminálu 3 k dispozici zhruba kilometr drah. Dráhy v barvě oblohy, tedy modré, vedou k odletům. Zemitá červená míří k příletům a barva má prý symbolizovat úlevu. Minimalistický interiér má podle designérů omezit zmatek a stres související s leteckou dopravou.
Nízkonákladové aerolinky v Japonsku fungují poměrně krátce a loni se na vnitrostátní dopravě podílely pouhými osmi procenty. Nový terminál, kterým by mohlo projít až 7,5 milionu lidí ročně, je tak vnímán jako potřebný odrazový můstek pro budoucí rozvoj nízkonákladové dopravy.
Doplněno Stavbaweb:
Projekt na stránkách autorů projektu – Nikken Sekkei
ArchDaily / Narita International Airport Terminal 3 / NIKKEN SEKKEI + Ryohin Keikaku + PARTY
NARITA INTERNATIONAL AIRPORT TERMINAL3 from PARTY on Vimeo.
Jo díky, vyzkouším to.
Pokud chcete znát přesnou cenu za digitálně potištěnou podsvícenou stěnu ze skla, nejprve si změřte rozměry. Pak si vyžádejte cenové…
Máš nějaké info o ceně? Jak taková věc vychází?
A co madlo ?? Platná technická norma a bezpečnostní předpis stanovují jasné požadavky a parametry pro schodistě, rodinné domy v…
Určitě souhlasím! Sklo obecně působí velmi elegantně a když se k tomu přidá podsvícení a digitální potisk, vzniká z toho…