Brno, 25. června 2014 – Nákupní centrum Královo Pole dnes oznámilo vítěze studentské soutěže o návrh nového informačního stánku. Nejlepší návrh připravil tým vedený Jiřím Krejčiříkem z Fakulty designu a umění Západočeské univerzity. Druhé místo obsadil tým Václava Šprdlíka z Mendelovy univerzity v Brně a třetí byl tým vedený Barborou Jelínkovou rovněž z Mendelovy univerzity.
„Vítězný projekt bude zrealizován v rámci budoucí modernizace a rozšíření nejnavštěvovanějšího nákupního centra v severní části Brna,“ říká Sandrine Fauconnet, Associate Director ve společnosti Ã?rium Finance, která zastupuje majitele centra.
Porota obdržela sedm kvalitních návrhů, tři z nich postoupily do nejužšího výběru. Zadání projektu kladlo důraz na použití materiálů přátelských k životnímu prostředí, což je v souladu s plánem majitele centra získat zelený certifikát BREEAM (úroveň „velmi dobrý“) udělovaný budovám s nízkým dopadem na životní prostředí.
„Jsme rádi, že se lidé z Brna zajímají o náš projekt a chtějí být zapojeni do modernizace nákupního centra,“ říká Jaroslava Kovárníková, manažerka centra.
Většinu návrhů do soutěže přihlásili studenti Mendelovy univerzity a VUT v Brně, protivníky jim byly týmy studentů designu a architektury z Prahy a Plzně.
„Úkolem bylo vytvořit nikoli standardní infomační stánek, ale malé multifunkční centrum, které nabídne zákazníkům celou řadu služeb,“ vysvětluje člen poroty Peter Wojtusiak, Associate Director v architektonickém studiu Chapman Taylor.
Motivací pro studenty nebyla finanční ani hmotná odměna, ale šance zrealizovat skutečný projekt a spolupracovat na něm s profesionály v oboru, což jim pomůže nastartovat kariéru. Vítěz se bude podílet na realizaci ve spolupráci se společnostmi Chapman Taylor (architektonické studio), DTZ (management centra) či Arcadis-EC Harris (projektové řízení). I přesto tři nejlepší týmy dnes od nákupního centra obdržely hodnotné ceny. „Původně jsme žádné ceny připraveny neměli, ale když jsme viděli nadšení a profesionální přístup soutěžících, rozhodli jsme se je odměnit dárky od nájemců obchodního centra,“ říká Sandrine Fauconnet z Ã?rium Finance.
Soutěž organizovalo Nákupní centrum Královo Pole ve spolupráci s Mendelovou univerzitou v Brně. Další informace jsou k dispozici na webu centra www.nckrpole.cz.
Určitě souhlasím! Sklo obecně působí velmi elegantně a když se k tomu přidá podsvícení a digitální potisk, vzniká z toho…
Podsvětlená stěna z digitálně potištěného skla působí opravdu stylově a dodává prostoru jedinečnou atmosféru. Takové inovace posouvají standardy v oblasti…
Zajímavé řešení, které ukazuje, že sklo už dávno není jen o průhlednosti. Digitální potisk v kombinaci s podsvícením působí velmi…
Okolo stejné fasády jezdím do práce, Minulé léto úplně uschla. Že by taky experiment? V každém případě teď už zase…
Tak tohle vypadá fakt dobře. Občas se vážně nestačím divit, s jakými inovacemi firmy přicházejí.