„Vymysli slogan, který tě přežije!“

Fotogalerie ke článku (1)

KM Beta

KM Beta
Celá fotogalerie (1)

Největší český výrobce betonové střešní krytiny a vápenopískových cihel, společnost KM BETA, vyhlásil soutěž pro veřejnost

KM Beta odmění nejlepší slogan zájezdem i vínem.

Kreativní ambice nejen svých zákazníků, ale celé veřejnosti se rozhodl „vyprovokovat“ největší český výrobce betonové střešní krytiny a vápenopískových cihel společnost KM Beta, která vyhlásila soutěž o krátký nápaditý slogan, jenž by ji co nejlépe charakterizoval. Soutěž „Vymysli slogan, který tě přežije!“, podobně jako kvalitní střešní krytina či vápenopískové cihly KM Beta, potrvá až do 30. června a pro vítěze je připraven zájezd dle vlastního výběru a k tomu dvacet lahví moravského vína. Malý dárek ale dostane každý, kdo se do soutěže s vlastním návrhem sloganu zapojí. Informace o soutěži a pravidla lze najít na www.kmbeta.cz.

„Slogany: KM Beta — střecha pro chytré a KMB Sendwix — zdicí materiály pro chytré“ využíváme již od loňského léta a zastřešující slogan Střecha hrou dokonce téměř deset let. Rádi bychom v budoucnu představili něco nového a zapojení veřejnosti považujeme za zajímavou příležitost,“ vysvětluje obchodní ředitel společnosti KM Beta  Jan Hruška a dodává: „Komunikace se stávajícími i potenciálními zákazníky a obchodními partnery je pro nás zásadní, a proto se snažíme přicházet s novými akcemi a soutěžemi právě pro ně. Velmi oblíbená je například tradiční soutěž pro projektanty s názvem O pohár plný vína, úspěch měla i pokrývačská soutěž Kamion plný tašek nebo studentská soutěž Dům nové generace.“

Zapojit se do soutěže je jednoduché: Vymyslete vlastní originální reklamní slogan na podporu značky KM Beta a/nebo podporu prodeje výrobků, prodávaných pod touto značkou. Slogan doručte v době trvání soutěže buď prostřednictvím formuláře na internetových stránkách  nebo s využitím tištěného formuláře na letáku. Vyplněný formulář zašlete poštou na adresu pořadatele soutěže: KM Beta a.s., Dolní Valy 2, 695 01 Hodonín nebo ho odevzdejte na jakémkoliv prodejním nebo prezentačním místě KM Beta. Každý účastník soutěže se může zapojit do soutěže s více návrhy reklamního sloganu a zvýšit tak svou šanci na výhru. Pozor, uzávěrka přihlášek je již 30. 6. 2008!

Nejlepší reklamní slogan ze všech zaslaných návrhů vybere odborná porota, složená ze zástupců pořadatele soutěže. Kritériem pro výběr vítěze bude zejména nápaditost, vtipnost a originalita sloganu. Výherce získá hlavní cenu, kterou je zájezd s cestovní kanceláří Kontakt Moravia, a. s. v ceně 10 000 Kč a 20 litrů kvalitního moravského vína. Každý účastník soutěže navíc od společnosti KM Beta získá drobný dárek.

Výherce bude o své výhře informován prostřednictvím e-mailové zprávy, telefonicky a/nebo dopisem během 20 dnů následujících po ukončení doby trvání soutěže. Úplné aktuální znění pravidel je k dispozici na www.kmbeta.cz.


O společnosti KM Beta a.s.
Společnost KM Beta a.s., největší český výrobce betonové střešní krytiny a vápenopískových cihel, je ryze českou firmou se sídlem v Hodoníně. Založena byla v listopadu 1996, čímž navázala na dlouholetou tradici výroby vápenopískových cihel a betonové střešní krytiny na jižní Moravě. Ta se datuje od roku 1912, kdy byl postaven v Bzenci — Přívozu závod na výrobu vápenopískových cihel. Ten vyrostl v blízkosti rozsáhlé lokality vátých křemičitých písků též nazývané Moravská Sahara, která dodnes slouží jako optimální surovinový zdroj pro výrobu. Tato lokalita je známá svými velmi kvalitními písky se stejnou zrnitostí, čímž je dosaženo velmi vysoké kvality výrobků. V roce 1982 byla zahájena výstavba výrobního závodu v Bzenci — Přívozu na výrobu betonové střešní krytiny. S výrobou se začalo v listopadu 1983, kdy byl zahájen zkušební provoz. V letech 1988 — 1989 byl v Kyjově postaven druhý závod na výrobu betonové krytiny.



Zdroj: TZ KM Beta, Privilege PR 6.6.2008

Zadejte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*