Fekální kolej má instalovanou sběrnou betonovou vanu o délce 136 m s boční vyvýšenou manipulační dráhou, distribucí potřebných médií a automatizovanými odsávacími jednotkami pro vyprazdňování kontejnerů vakuových toalet.
Vysokokapacitní zátěžové žlaby MEA ENS4000 pro zachycení úkapů z vany byly dodány s roštem pro třídu zatížení E600. V případě hygienické stanice se předpokládá pojezd pouze elektrických obslužných vozíků, takže není třeba odvodňovací žlaby dimenzovat pro těžkou nákladní dopravu. Žlaby jsou vyrobeny z polymerického betonu. Tento druh materiálu je zcela nenasákavý a mrazuvzdorný, odolný vůči chemickým, ropným látkám i močovině.
Bude tedy bezpečně a dlouhodobě fungovat i v tomto agresivním prostředí. Na stavbě bylo potřeba také udělat individuální úpravu a vyřezat do 136 m dlouhého žlabu 57 ks bočních vtoků DN100, aby mohla být optimalizována technologie prodanou činnost. Netradiční využití odvodňovacích žlabů MEA s individuální úpravou přispěje ke snadnější a komfortnější práci zaměstnanců údržbového centra.
Tisková zpráva
Tak už nám zase UNESCO vyhrožuje a "ochránci" památek jásají, "Zachráníme" památku tím, že ji celou předěláme a její autenticita…
Hlavně že jsme "světoví". Na Smíchově máme City, Na Knížecí office - jsme ještě vůbec v Čechách? Je mi z…
Všude tam budou jen samí krásní mladí lidé; komu je nad 45, má nadváhu nebo třeba pleš, bude vstup přísně…
Dobry den, mohu dostat kontakt na autora/architekta rekonstrukce? Dekuji,
Náměstí je katastrofa - dříve v parku se stromy seděli lidé, dneska je tam žhavá pláň kam kdo němu tak…