Právě
dokončovaná rekonstrukce vozovky na průtahu silnice I. třídy/22 u Domažlic je
odvodněna téměř 500 m dlouhým obrubníkovým odvodněním MEA KERB. Nepříznivé
spádové a podzemní podmínky a také intenzivní provoz neumožňovaly bezproblémové
použití klasických silničních vpustí. Byly zde proto navrženy a instalovány
obrubníkové žlaby v celkové délce 470 metrů tak, aby dešťová voda byla svedena
ihned mimo vozovku a poté odtékala plynule uvnitř žlabu do nejbližší gule,
obvykle umístěné v chodníkové části. Na vozovce se tak nevytváří
nesouvislé kaluže a také nepřekáží žádné vtokové mříže. Konečná dodávka
proběhla na stavbu přímo z MEA výrobního závodu v Plzni.
Modulové
obrubníkové odvodnění z polymerického betonu nezasahuje do vozovky a řeší
odvodnění i při malých spádech (ve dvou výškových stupních podle potřebné
hydraulické kapacity). Instalace plynulých tvarovek pro vjezdy nebo snížené
obrubníky pro chodce a cyklisty zajistí bezpečný pohyb vozidel i osob. Materiál
je nenáročný, pevný a vhodný i pro vysoké zátěže.
Technické informace o obrubníkovém odvodnění
podle podkladů společnosti MEA Water Management s. r. o.
Kdo ma na starost stavební dozor na stavbě sv.Barbora v Peci pod Sněžkou
Taková onyxová stěna, to by bylo něco. Podsvícená, jako by byla průsvitná ...
Třeba místo madla stačí ta síť. Madlo může být jen jednostranné. V každé případě je dobře, že ta síť je…
Jo díky, vyzkouším to.
Pokud chcete znát přesnou cenu za digitálně potištěnou podsvícenou stěnu ze skla, nejprve si změřte rozměry. Pak si vyžádejte cenové…