Stávající objekt šaten byl odstraněn, se zachováním základových konstrukcí. Novostavba je konstrukčně řešena jako dřevostavba z fošinkového systému, má jednoduchý obdélníkový půdorys a je umístěna na místě původního objektu. Střešní konstrukce je pultová z dřevěných lepených vazníků. Fasáda byla navržena jako kombinace titanzinkového falcovaného plechu a dřevěných latí.
Autorská zpráva
Foto: Libor Stavjaník/Studio Toast
Autor: Kamil Mrva Architects, s.r.o. – Ing. arch. Kamil Mrva, Ph.D.; spolupráce Ing. arch. Václav Kocián, Ing. Jaroslav Holub
Investor: Město Kopřivnice
Dodavatel: Severomoravská stavební, s.r.o.
Děkuji za skvělý článek o perfektní technologii a materiálu. Jenom malá poznámka: Egypt není Dálný východ.
Vím, že článek je o něčem jiném, ale tato fasáda je ukázkou absolutního nedostatku vkusu. Dát do štítu větší okna…
Jak daleko od sebe na té VRT vlastně budou zastávky? Stihne se vlak vůbec rozject? Podle výpočtu cestujících to vypadá,…
Asi u profíků, aby si dobráci neublížili.
Jo, taky se mi to líbí, fakt to má něco do sebe!