Tento materiál odolá nepříznivým povětrnostním podmínkám a nekoroduje. Má spádované dno, takže je schopen svést dešťovou vodu i v dlouhých liniích s nulovým spádem. Žlaby mohou být osazeny rošty v různých provedeních. S rychlouzamykacím mechanismem CLIPFIX se rošty do korpusu žlabů osazují pouze zacvaknutím. Instalace je tedy rychlá a nebrzdí stavební práce.
Na zakrytí obslužných šachet byly použity zadlažďovací poklopy XP25 atypických rozměrů. Poklopy byly přizpůsobené spárořezům dlažby, která je dovnitř také vložena. Na první pohled tedy nejsou vidět. Jsou určeny pro zatížení až D400 kN. Konstrukce zakrytí je zcela vyjímatelná, aby byla umožněna průchodnost celého čistého otvoru.
Generálním dodavatelem stavby je SWIETELSKY Rail CZ s.r.o., který řeší celou rekonstrukci.
MEA umísťovala svoje systémy odvodnění a zadlažďovací poklopy již na mnoho železničních stanic. Mezi příklady patří nástupiště pražských Vršovic nebo Hlavního nádraží v Brně. Před historickou budovou pražského Hlavního nádraží jsou osazeny nerezové štěrbinové žlaby MEA TSL 1000, které odvodňují plochy bez estetických kompromisů.
Více o odvodňovacích systémech MEADRAIN S
Projektantem má být METROPROJEKT Praha. Poptám se podrobněji na SŽ a doplním.
Dobrý den, krásná realizace přestavby skeletu MS-OB.Jednoduchost a čisté linie.Dalo by se říci,že teprve nyní stavba vynikla. Velmi povedená konstrukce…
A ta stavba tedy bude nebo už je navržena? A kým? Nebo na to bude soutěž? 6,5 miliardy. V Brně…
čkait 0402306
Osoba, která v současné době plánuje výstavbu rodinného domu, má mnohem snazší situaci, pokud zvolí společnost Heluz. Ta nabízí moderní…