Tento materiál odolá nepříznivým povětrnostním podmínkám a nekoroduje. Má spádované dno, takže je schopen svést dešťovou vodu i v dlouhých liniích s nulovým spádem. Žlaby mohou být osazeny rošty v různých provedeních. S rychlouzamykacím mechanismem CLIPFIX se rošty do korpusu žlabů osazují pouze zacvaknutím. Instalace je tedy rychlá a nebrzdí stavební práce.
Na zakrytí obslužných šachet byly použity zadlažďovací poklopy XP25 atypických rozměrů. Poklopy byly přizpůsobené spárořezům dlažby, která je dovnitř také vložena. Na první pohled tedy nejsou vidět. Jsou určeny pro zatížení až D400 kN. Konstrukce zakrytí je zcela vyjímatelná, aby byla umožněna průchodnost celého čistého otvoru.
Generálním dodavatelem stavby je SWIETELSKY Rail CZ s.r.o., který řeší celou rekonstrukci.
MEA umísťovala svoje systémy odvodnění a zadlažďovací poklopy již na mnoho železničních stanic. Mezi příklady patří nástupiště pražských Vršovic nebo Hlavního nádraží v Brně. Před historickou budovou pražského Hlavního nádraží jsou osazeny nerezové štěrbinové žlaby MEA TSL 1000, které odvodňují plochy bez estetických kompromisů.
Více o odvodňovacích systémech MEADRAIN S
Tak už nám zase UNESCO vyhrožuje a "ochránci" památek jásají, "Zachráníme" památku tím, že ji celou předěláme a její autenticita…
Hlavně že jsme "světoví". Na Smíchově máme City, Na Knížecí office - jsme ještě vůbec v Čechách? Je mi z…
Všude tam budou jen samí krásní mladí lidé; komu je nad 45, má nadváhu nebo třeba pleš, bude vstup přísně…
Dobry den, mohu dostat kontakt na autora/architekta rekonstrukce? Dekuji,
Náměstí je katastrofa - dříve v parku se stromy seděli lidé, dneska je tam žhavá pláň kam kdo němu tak…