Industriální minulost celé čtvrti, kontrast starých hrubých továrních hal a moderního designu, dala také tvář samotnému interiéru. Sál nabízí možnost uspořádání koncertů, plesů, banketů či divadelních představení, stejně jako intimnějších akcí, pro které jsou připraveny prostory lobby v jednotlivých patrech. Zabírá tři podlaží objektu mezi parkingem v suterénu a kancelářskými prostory. Každé z podlaží má svoje vlastní lobby s odlišnou atmosférou. Vstupní, prostřední podlaží celého prostoru, je tříramenýnm atypickým schodištěm propojeno s ostatními dvěma úrovněmi. Ze vstupního lobby, kde jsou šatny a toalety, se schází na úroveň parketu. Suterénní lobby nabízí dva bary a shromažďovací prostor. Je spojeno s parketem, od kterého je oddělitelné mobilní akustickou příčkou. Schodištěm se vychází také do nejvyššího podlaží haly s druhou galerií, přístupnou přes VIP lobby, nabízející intimnější, spíše klubovou atmosféru. Odlišným funkčním určením jednotlivých podlaží je přisouzena také rozdílná barevnost a použití materiálů.
Za pódiem jsou v jednotlivých podlažích umístěny obslužné místnosti – šatny, přestavitelné na přednáškové sály, místnosti pro cattering, kanceláře. Industriální hrubost se odráží v materiálech a detailech interiéru – jsou přiznány betonové sloupy nosné konstrukce, pohledový beton hlavního schodiště, obklady stěn ze surové oceli. Tyto, ve svém povrchu i detailu hrubé materiály, jsou kombinovány s jemnými detaily interiéru v barech, precizními detaily atypových dveří či ocelového schodiště, zrcadly v posledním podlaží. Povrch parketu je z přírodního dubu.
Barevné schéma sálu odpovídá potřebám produkce, pro kterou je tmavý prostor nutností. Barevnost se neomezuje na černou barvu, je využita celá škála šedých odstínů, které se směrem k hornímu podlaží zesvětlují. Monochromatickou barevnou škálu v plochách i v grafice oživuje žlutá barva.
Autorská zpráva
Foto: Tomáš Dittrich
Ocenění: Best of Realty 2014 – zvláštní cena poroty
Investor: North Line
Plocha: 5000 m2
Stavební náklady: 200 mil. Kč
Plocha: 5000 m2
Stavební náklady: 200 mil. Kč
Petr Tak to záleží na samotném prodejci a výrobci oken, jaké bude mít stanovené dodací lhůty. Protože jemu dodá skla…
Tu technickou pomoc při zakládání první řady je fakt skvělá možnost využít. Ono to zase nestojí nijak moc a není…
Heluz je v podstatě dost populární značka výrobce stavebního materiálu v Česku, hlavně jsou známí svými dobrými izolačními vlastnostmi. Úplně…
Pochybuji, že si dnes ještě někdo dobrovolně vybere dvojsklo...
O tom trojskle nepochybuji. Na to jsem rozhodnutý na 100%, aspoň v tom mám jasno na začátek. Ale vypadá to…