Nové kanceláře splňují dva účely – jednak reprezentativní, kdy se zde konají schůzky se zákazníky, a jednak jsou místem pro práci managementu. Podle závazného brand-booku společnosti LETLED vytvořili designéři studia ZOOI tři ostře oddělené barevné zóny: jednací červenou, odpočinkovou modrou a zelenou s kuchyní. Modrý modul s měkkými křesly plní kromě funkce zóny odpočinku i funkci šatny. Kuchyně zcela uzavřeného typu je realizována v lakonickém stylu, který odpovídá jejímu účelu a stylu celého objektu. V kuchyni se nachází pracovní deska pro přípravu a servírování. Tento prvek je ukryt za posunovacími přepážkami. Nápis LETS EAT na stěně graficky odpovídá první trojicí svých písmen logu společnosti a odlehčuje tak atmosféru.
Hladké materiály a barevné plochy doplňují stropy s lehce industriálním vzhledem a podlaha připomínající udusanou hlínu. Velkoformátové dlaždice 60 x 60 cm si designéři vybrali u české značky RAKO. Série Clay zahrnuje kalibrované glazované slinuté dlaždice s jemným matným reliéfem a možností výběru z teplé a studené barevné řady ve formátech 30 x 60 a 60 x 60 cm. Doplňující dekorací a funkčními doplňky může být dekor 30 x 60 cm s drážkami, řezaná mozaika s dílky 5 x 5 cm, schodovka a sokl ve všech šesti nabízených barvách.
Open-space i uzavřený sál
Při navrhování interiéru přednáškového sálu umožnili designéři změnu dispozic prostoru podle aktuálního účelu. Stěna, která odděluje sál od jedné z pracovních zón, je vytvořena z mobilních prvků, které zároveň plní roli prezentačních panelů. V případě potřeby stačí otočit panely k účastníkům širokou stranou a vytvoří se uzavřený prostor. Pokud panely otočíte k účastníkům zadní bílou stranou, pak plní roli promítacích pláten pro přenos z projektorů. Open-space může být součástí společného prostoru nebo se stát oddělenou samostatnou přednáškovou místností.
Velká část nábytku a veškeré úložné systémy tohoto kancelářského interiéru byly navrženy studiem ZOOI. Za povšimnutí stojí i zajímavé lampičky, které se nacházejí nad pracovními stoly, které podtrhují celkový styl a koncept.
—
Export RAKO: 65 zemí 5 kontinentů
Společnosti LASSELSBERGER, s.r.o. se v roce 2015 podařilo prodat téměř 28 mil. m² keramických obkladů a dlažeb, přičemž více než 2/3 celkové produkce odešlo na export, v tuzemsku zůstala méně než 1/3 obkladů. Evropa se pro značku RAKO vyvinula v silný a trvale se rozvíjející exportní trh. Německo a Rakousko stejně jako Francie, státy Beneluxu, Skandinávie, ale i Slovensko již dlouhá léta patří, z hlediska prodeje, k nejdůležitějším oblastem. V loňském roce jsme dodali naše výrobky do 65 zemí 5 kontinentů.
tisková zpráva
Doplněno Stavbaweb:
Doplněno Stavbaweb:
Náměstí je katastrofa - dříve v parku se stromy seděli lidé, dneska je tam žhavá pláň kam kdo němu tak…
Děkuji za skvělý článek o perfektní technologii a materiálu. Jenom malá poznámka: Egypt není Dálný východ.
Vím, že článek je o něčem jiném, ale tato fasáda je ukázkou absolutního nedostatku vkusu. Dát do štítu větší okna…
Jak daleko od sebe na té VRT vlastně budou zastávky? Stihne se vlak vůbec rozject? Podle výpočtu cestujících to vypadá,…
Asi u profíků, aby si dobráci neublížili.