Z této analýzy vznikla škála fontů, kterou
bylo možno porovnávat s původním nápisem umístěným na paláci. Celý návrh byl
průběžně konzultován s pracovníky památkového ústavu. Typografie vychází z
nápisu, který byl umístěný na obchodním domě Bílá Labuť v ulici Na Poříčí. Tento font se původnímu nápisu na paláci ARA
podobal nejvíce. Zároveň svým úzkým tvarem dobře zapadá mezi vertikály
vystupující nad atiku střechy a podporuje celkovou proporci stavby. Součástí
návrhu je i konstrukce, na kterou je nápis ARA ukotven. Snahou bylo, aby byla co
nejméně rušivá a zároveň aby dostatečně odolávala silnému větru.
Charakter
neonového osvětlení nepřebíjí architektonické ztvárnění budovy, kterou původně
navrhl architekt Milan Babuška a následně architekt František Řehák. Náš návrh
zvýrazňuje vertikální a horizontální členění paláce a podporuje jeho dominantní
postavení na Jungmannově náměstí.
Autorská zpráva
Foto: MgA. Petr Polák
Autorská zpráva
Foto: MgA. Petr Polák
Jo díky, vyzkouším to.
Pokud chcete znát přesnou cenu za digitálně potištěnou podsvícenou stěnu ze skla, nejprve si změřte rozměry. Pak si vyžádejte cenové…
Máš nějaké info o ceně? Jak taková věc vychází?
Určitě souhlasím! Sklo obecně působí velmi elegantně a když se k tomu přidá podsvícení a digitální potisk, vzniká z toho…
Podsvětlená stěna z digitálně potištěného skla působí opravdu stylově a dodává prostoru jedinečnou atmosféru. Takové inovace posouvají standardy v oblasti…