Při rekonstrukci bylo nutné vzít v potaz, že jde o historickou památkově chráněnou budovu. Vzhledem ke stáří budovy a dosavadnímu provedení dílčích nekompletních oprav bylo nutné provést kompletní rekonstrukci všech částí konstrukce. Rekonstrukce byla zahájena v únoru 2015 a dokončena v únoru 2018. Stavba se prováděla za provozu po etapách, aby byla co nejméně omezena doprava.
Tisková zpráva
Rekonstrukce zastřešení železniční stanice Praha hlavní nádraží soutěží o titul Stavba roku 2018. Hlasovat pro něho můžete během září na www.stavbaroku.cz.
Tato stavba postoupila mezi nominované projekty souětže.
Zastavěná plocha: 15 542,78 m2
Plocha pozemku: 15 542,78 m2
Stavba byla hrazena z větší části z prostředků Fondu soudržnosti EU Operačního programu Doprava a zbývající část z prostředků Státního fondu dopravní infrastruktury
Zastavěná plocha: 15 542,78 m2
Plocha pozemku: 15 542,78 m2
Stavba byla hrazena z větší části z prostředků Fondu soudržnosti EU Operačního programu Doprava a zbývající část z prostředků Státního fondu dopravní infrastruktury
Pochybuji, že si dnes ještě někdo dobrovolně vybere dvojsklo...
O tom trojskle nepochybuji. Na to jsem rozhodnutý na 100%, aspoň v tom mám jasno na začátek. Ale vypadá to…
To tlumení zvuku je tam docela slušné, co tak koukám.
Mohu poprosit víc info co se týče stavby domu z těchto cihel prosím? Alespoň v nějaké skrácené verzi klidně 😁…
I to byl důvod, proč jsme si na stavbu domu vybrali právě cihly Heluz. Jasně, šlo hlavně o ty technické…