TECHO představilo nový showroom, chce být víc než jen výrobcem nábytku

TECHO představilo nový showroom, chce být víc než jen výrobcem nábytku

(6. 1. 2015) Společnost TECHO, výrobce a dodavatel kancelářského nábytku a interiérů, představila nový showroom, který je součástí hlavní budovy v hostivařském areálu, kde TECHO sídlí. Jeho nová koncepce a řešení vznikly ve spolupráci s architektem Petrem Kolářem z architektonického ateliéru ADR.

 
 
 
 

TECHO představilo nový showroom, chce být víc než jen výrobcem nábytku

Společnost TECHO, výrobce a dodavatel kancelářského nábytku a interiérů, představila nový showroom, který je součástí hlavní budovy v hostivařském areálu, kde TECHO sídlí. Jeho nová koncepce a řešení vznikly ve spolupráci s architektem Petrem Kolářem z architektonického ateliéru ADR.

„Trh s kancelářským nábytkem se neustále vyvíjí. Dnes již nestačí jen vyrábět jednotlivé kusy, ale je potřeba navrhnout klientovi celkové řešení interiéru na míru, aby odráželo image firmy a aby se lidé v takto vytvořeném prostředí cítili inspirativně a příjemně. Od počátku bylo naším záměrem prezentovat se jinak než konkurence a nový showroom je toho důkazem. Hlavním záměrem bylo představit TECHO jako firmu s moderním přístupem, která se nebojí odvážných a hravých realizací a využívá moderní technologie. Dlouhodobá spolupráce se špičkovými designéry, mezi které patří světově uznávaný Petr Kolář, nám umožňuje uspět i mezi konkurenty v zahraničí,“ říká Jiří Kejval, generální ředitel společnosti TECHO.


Rekonstrukce trvala dva měsíce a zahrnovala celkovou přestavbu původního prostoru podle zcela nové koncepce. Společnost TECHO se rozhodla podpořit svou filozofii individuálního přístupu ke klientovi a v novém showroomu předvádí jednotlivé části, které jsou navrženy v naprosto odlišných designech a zároveň tvoří průřez významných realizací, na kterých se TECHO podílelo. Vznikla tak řada oddělených prostor, které evokují určitou atmosféru, např. Emotion, Function, Paradise, Jungle, Nature či Freedom. Součástí je také pódium s velkoplošnou obrazovkou, které slouží k přednáškám a prezentacím, knihovna, akustický phone box pro nerušené vyřízení telefonního hovoru či pro odreagování funkční lezecká stěna, kulečník, šipky a skluzavky z prvního patra do přízemí.


„Při návrhu koncepce showroomu jsme vycházeli z myšlenky nejen prezentovat rozličné produkty TECHO, ale také vytvořit živé aktivní místo pro setkávání, které vyvolává pozitivní emoce a inspiraci. Chtěli jsme ukázat, že vytvoření netradičního a atraktivního interiéru není otázkou peněz, ale že umíme naplnit potřeby klientů chytrými a kreativními řešeními,“ dodává Petr Kolář, architekt architektonického ateliéru ADR.



PRAHA, 17. prosince 2014

Základní informace o objektu

 
 
 
 

Kategorie

Rekonstrukce

Komentáře ke článku

 
 
 
 

Registrace k zasílání newsletteru

Stavbaweb.cz informuje o novinkách v oboru architektury a stavebnictví, představuje zajímavé objekty, projekty a materiály. Prostřednictvím tohoto formuláře se můžete přihlásit k odebírání denního newsletteru, a dostávat tak pravidelné informace přímo do své e-mailové schránky.

*Povinné položky
Vaše registrační údaje nebudou poskytovány třetím stranám a budou chráněny. Svou registraci můžete kdykoliv zrušit zde nebo prostřednictvím odkazu v zápatí každého newsletteru.
 
 
Nové komentáře
 
© 2007–2020 Business Media One, s. r. o. Nádražní 762/32, 150 00 Praha 5, e-mail: stavbaweb@bmone.cz