Velkoplošné fotografie z výstavby prodloužení trasy metra V.A si mohou prohlédnout od počátku ledna až do konce března Pražané i návštěvníci našeho hlavního města. Trojice fotografů – Josef Husák, Jiří Junek a Jan Tatár – zachytila zajímavé momenty z každodenního života stavbařů na této důležité dopravní stavbě. Velkoplošné fotografie jsou k vidění na čtyřech místech přímo v ulicích Prahy: na Evropské třídě, Vypichu, Petřinách a Veleslavíně.
19. ledna 2013 se bude konat den otevřených dveří na části nově budovaného metra (podrobnosti zde).
Prodloužení trasy A:
Délka trasy 2x 4177 m
Zahájení ražeb Tonda – 10.4.2011
Adéla – 12.7.2011
Trvání ražeb Tonda – 596 dní
Adéla – 503 dní
Rychlost ražby ø 35 mm/min
Průměrný denní výkon 15 bm
Největší denní výkon Tonda – 30 bm
Adéla – 39 bm
Největší týdenní výkon Tonda – 156 bm
Adéla – 192 bm
Největší měsíční výkon Tonda – 625,5 bm
Adéla – 528 bm
Jeden postup (1,5 m) vyražen za 30 – 60 minut
Jeden prstenec smontován za ø 35 minut
Prstenců celkem 5565 ks
Poslední prorážka 26. listopadu 2012
Stanice
4 – Červený Vrch, Veleslavín, Petřiny (ražené), Motol (hloubená)
Doba jízdy soupravy na trase Dejvická – Motol po dokončení 7,5 min
Uvedení do provozu 2014
Prodloužení trasy A metra v Praze, úsek V.A, Dejvická – Motol
zdroj foto: Metrostav
Petr Tak to záleží na samotném prodejci a výrobci oken, jaké bude mít stanovené dodací lhůty. Protože jemu dodá skla…
Tu technickou pomoc při zakládání první řady je fakt skvělá možnost využít. Ono to zase nestojí nijak moc a není…
Heluz je v podstatě dost populární značka výrobce stavebního materiálu v Česku, hlavně jsou známí svými dobrými izolačními vlastnostmi. Úplně…
Pochybuji, že si dnes ještě někdo dobrovolně vybere dvojsklo...
O tom trojskle nepochybuji. Na to jsem rozhodnutý na 100%, aspoň v tom mám jasno na začátek. Ale vypadá to…