Hlavním prvkem restaurace je motiv novin, který se objevuje jak v názvu, tak v interiéru ve formě tapet a „potrhaných“ stěn a na nábytku.
Návrh restaurace zahrnoval vytvoření interiéru, ale také názvu restaurace, loga a elevace, tedy komplexní image podniku. Hosté restaurace by měli být překvapeni jejím názvem Hot Paper, aniž by věděli, co mají očekávat – horké novinky nebo menu z horkých novin.
Plocha jídelny restaurace má jen 98 m2, takže bylo nutné vhodně oddělit bar od vestibulu, aniž by se zabralo moc plochy, a přitom dodržet ergonomická pravidla. Stoly jsme záměrně ponechali neizolované, takže prvek potrhaných zdí je viditelný odevšad, a pro oživení interiéru jsme přidali několik velkých rostlin.
Plocha jídelny restaurace má jen 98 m2, takže bylo nutné vhodně oddělit bar od vestibulu, aniž by se zabralo moc plochy, a přitom dodržet ergonomická pravidla. Stoly jsme záměrně ponechali neizolované, takže prvek potrhaných zdí je viditelný odevšad, a pro oživení interiéru jsme přidali několik velkých rostlin.
V návrhu restaurace jsme použili hlavně pět materiálů – přírodní dub, tapetu s motivem novin, mléčně šedé dlaždice a také černé a fialové. Restauraci jsme bohatě vybavili osvětlením, které zvláště po setmění zdůrazňuje rozeklané obrysy stěn. Na toaletách jsou nejen skutečné noviny, ale také frézovaná dlažba s vytištěnými jmény měst.
Zajímavým prvkem jsou nahrávky, které je slyšet na toaletách a které nabízejí lekce cizích slov a frází. Kromě černé jsme šedou dlažbu doplnili o živé barvy – růžovou na dámské a zelenou na pánské toaletě. Barvy se objevují na stěnách jako stálá hladká omítka a na vertikálních dekorativních topných tělesech.
nbsp;
Wamhouse: Restaurace Hot Paper
Architekt: Wamhouse
Místo: Tczew, Východní Pomoří, Polsko
Dokončení realizace: Únor 2012
Autorka: Karina Wiciak
Foto: Mariusz Warsinski (Wamhouse)
Místo: Tczew, Východní Pomoří, Polsko
Dokončení realizace: Únor 2012
Autorka: Karina Wiciak
Foto: Mariusz Warsinski (Wamhouse)
Petr Tak to záleží na samotném prodejci a výrobci oken, jaké bude mít stanovené dodací lhůty. Protože jemu dodá skla…
Tu technickou pomoc při zakládání první řady je fakt skvělá možnost využít. Ono to zase nestojí nijak moc a není…
Heluz je v podstatě dost populární značka výrobce stavebního materiálu v Česku, hlavně jsou známí svými dobrými izolačními vlastnostmi. Úplně…
Pochybuji, že si dnes ještě někdo dobrovolně vybere dvojsklo...
O tom trojskle nepochybuji. Na to jsem rozhodnutý na 100%, aspoň v tom mám jasno na začátek. Ale vypadá to…